Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
20 września w Parku Handlowym „Targówek” w Warszawie otwarto „Domotekę”. Jest to centrum handlowe, które ma inspirować klientów przedstawiając im kompletną ofertę mebli, akcesoriów i usług związanych z wyposażeniem wnętrz. Mają to być produkty ze średniej i wyższej półki. Ofertę wyposażenia łazienek proponują takie sklepy jak: Armo, Art Case, Bodo, Hydro Strefa, Gruppo Yeti, Bilmex (The House of Villeroy&Boch).
Częścią „Domoteki” jest także projekt o nazwie „Dom Idealny”, który powstał w obiekcie usytuowanym na wewnętrznym dziedzińcu. Jest to efekt współpracy Inter IKEA Centre Polska (inwestora Parku Handlowego) oraz Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. W ramach pierwszego projektu „Domu Idealnego” IWP realizuje koncepcję „Wprowadzamy się”, czyli zaczynamy urządzać nasz dom marzeń. Projektanci, aranżując wystawę, postanowili ukazać publiczności proces urządzania wnętrza. Zasadniczym celem projektantów IWP było zagospodarowanie powierzchni ekspozycyjnej obiektami wyróżniającymi się poziomem wzornictwa. Meble, tkaniny i inne elementy wyposażenia wnętrz zostały wybrane z oferty następujących firm i sklepów
znajdujących się na terenie „Domoteki”: Noti, Com 40, Larsay, Hoft- Habitat,
Bo Concept, Ćmielów i in. IWP planuje szerszą współpracę z „Domoteką” poprzez organizację cyklu wystaw i war-
sztatów. Poszczególne wystawy będą prezentowały różne trendy stylistyczne i klimaty wnętrza, pokazując jednocześnie prawidłową, funkcjonalną aranżację przestrzeni i rozwiązania podnoszące komfort wykonywania różnych czynności.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA