Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

„Projekt Łazienki” – prospołeczna inicjatywa firmy Sanitec Koło została doceniona w konkursie Lewiatana „Dobre Praktyki CSR”. Producent otrzymał za nią nagrodę „Laur Odpowiedzialności”. Uroczyste wręczenie wyróżnień miało miejsce 21 kwietnia w Warszawie.
Konkurs Lewiatana jest częścią projektu „Promocja standardów społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach”. Jego celem było wyróżnienie przedsiębiorstw, które najlepiej w polskich warunkach łączą prospołeczne działania z przyjętą strategią biznesową. Spośród nadesłanych zgłoszeń organizatorzy nagrodzili 20 najlepszych Dobrych Praktyk. W gronie laureatów znaleźli się m.in. Sanitec Koło, Coca Cola, Danone, Tesco i Polkomtel S.A.
Oficjalne podsumowanie konkursu miało miejsce podczas konferencji „Społeczna Odpowiedzialność Przedsiębiorstw – nowy etap polskiej transformacji?”. Jednym z punktów programu był panel dyskusyjny, którego uczestnicy rozmawiali o znaczeniu polityki Społecznej Odpowiedzialności Biznesu dla kondycji polskich firm. Wzięli w nim udział m.in. Henryka Bochniarz, prezydent PKPP Lewiatan, Maria Rzepnikowska, prezes Deloitte oraz Przemysław Powalacz, prezes Sanitec Koło. Uczestnicy debaty zgodnie doszli do wniosku, że funkcjonowanie przedsiębiorstw w zgodzie z wymogami prawa nie wystarczy do utrzymania się na rynku. Tylko dzięki produktom i usługom najwyższej jakości oraz współpracy z otoczeniem firma ma szansę na osiągnięcie sukcesu.
W Sanitec Koło doskonale rozumiemy, jak ważne dla funkcjonowania i rozwoju firmy są dobre kontakty z otoczeniem. Naszą politykę działania na rynku w ogromnej mierze opieramy na społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli tak naprawdę na fundamentalnej przyzwoitości w relacjach z tzw. interesariuszami firmy. Konkurs „Projekt Łazienki” jest jednym z wielu działań, jakie podejmujemy w obszarze CSR. Przyznana nagroda jest dla nas potwierdzeniem słuszności sposobu myślenia o biznesie – powiedział Przemysław Powalacz, prezes Sanitec Koło.
Konkurs „Dobre Praktyki CSR” to inicjatywa Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Komisji Krajowej NSZZ Solidarność oraz firmy doradczej Deloitte. Organizatorom zależy na promowaniu dobrowolnych, prospołecznych działań przedsiębiorstw, które wykraczają poza wymogi określone prawem. Wszystkie firmy biorące udział w konkursie otrzymały informację zwrotną o prawidłowości przedstawionych koncepcji.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA