Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Wyniki konkursu na „Projekt Łazienki” ogłoszono 4 października br. na otwarciu wystawy w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego Warszawie. W konkursie brało udział 211 prac z Polski i Ukrainy.
Tematem tegorocznego konkursu był projekt wnętrza ze szczególnym uwzględnieniem roli mebli w łazience. Mebli rozumianych nie tylko jako miejsca do przechowywania kosmetyków i przyborów toaletowych, ale również jako elementów wpływających na klimat i nastrój wnętrza. Uczestnicy mieli do wyboru sześć typów łazienek prywatnych: gościnną, rodzinną, pokój rekreacyjny, łazienkę przy sypialniach, przy sypialni rodziców oraz łazienkę dla osób starszych lub niepełnosprawnych.
Jury, oceniając prace konkursowe, brało pod uwagę m.in. nowatorstwo pomysłu, funkcjonalność i estetykę.
Zdobywcą Grand Prix „Łazienka Koło 2005” został Grzegorz Kruk z Ryk, który w nagrodę otrzymał Fiata Panda. (Jest to jego kolejny wygrany samochód w konkursie Sanitec Koło – Grzegorz Kruk jest bowiem laureatem konkursu na „Projekt Łazienki” z 1998 roku). Pokój rekreacyjny jego projektu nagrodzono za: „przemyślane i trafne rozwiązanie przestrzeni rekreacyjnej, opartej na powściągliwości i spokoju powziętych decyzji projektowych”.
Autorów sześciu innych prac uhonorowano wyróżnieniami – I, II , III stopnia w wysokości od 6500 do 1500 zł.
– W wielu pracach zaprezentowano innowacyjne rozwiązania funkcjonalne i materiałowe nie tylko mebli, ale również kształtowania przestrzeni. Część projektów już teraz, może być zastosowana we współczesnych łazienkach, ale są również takie, które pokazują futurystyczne kierunki przeobrażania się zarówno umeblowania, jak i wnętrz – podsumowuje Wojciech Choina, sekretarz konkursu Sanitec Koło.
Jednym z patronów medialnych tegorocznego konkursu Sanitec Koło był miesięcznik „Łazienka”.
Szerszą prezentacja nagrodzonych projektów zamieścimy w następnym wydaniu miesięcznika Łazienka.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA