Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Tegoroczna edycja targów ISH dla firmy Sanplast była nie tylko okazją do prezentacji nowości produktowych. Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju pozwoliła firmie na zaprezentowanie jej odświeżonego wizerunku, którego wyrazem stanie się nowe logo i wyraźne zmiany w segmentacji oferty producenta.

Wybór targów ISH do zaprezentowania tak wielu zmian w wizerunku marki SANPLAST
nie był przypadkowy. Targi to przecież najlepsza okazja do bezpośredniego spotkania z wieloma klientami firmy i opowiedzenia im o zachodzących zmianach. 
-  Tegoroczne targi ISH to miejsce prezentacji nowego wizerunku marki SANPLAST, która pokazuje jej repozycjonowanie. Ma on reprezentować ofertę produktową wyróżniającą się wysoką funkcjonalnością i wzornictwem. Nie chcemy, by SANPLAST     postrzegany był jako marka ceny - mówi Maciej Winter, kierownik działu marketingu w firmie Sanplast. - Pozycjonujemy się jako ekspert w dziedzinie kąpieli, specjalista w produkcji kabin prysznicowych, wanien i hydromasażu. Nasze główne, nowe hasło reklamowe to ăCzysta przyjemnośćÓ. Chcemy by odzwierciedlało ono naszą ideę bycia ekspertem, który na poziomie emocjonalnym może dostarczyć klientowi czystej przyjemności z kąpieli. Czystość oznacza dla nas perfekcję.
Nowa oferta marki SANPLAST obejmuje podział na cztery segmenty (podstawowy, średni, średni-wyższy i wyższy). Produkty z danego segmentu posiadają wspólne cechy przewodnie dedykowane odpowiedniej grupie docelowej konsumentów.
Takie rozwiązanie ma na celu zapewnienie wyrobom z jednego segmentu tak ważnej spójności wzorniczej oraz funkcjonalności dostosowanej do portfela Klienta.
Tegoroczne nowości marki SANPLAST Đ które na polskim rynku pojawią się w trzecim kwartale tego roku Đ nie tylko zaprezentowały wysoką jakość produktów spod tego znaku, ale przede wszystkim zaskoczyły oryginalną stylistyką i nowoczesnym wzornictwem. Szczególnym uznaniem odwiedzających stoisko firmy Sanplast, cieszyła się nowa kabina prysznicowa ăSpace LineÓ oraz niezwykle szeroka oferta wanien ăErgoÓ.

NOWE OBLICZE KABIN SANPLAST
Ekskluzywna i przestronna Space Line to kabina typu walk-in. Jej oszczędna konstrukcja składa się z profili i tafli szkła tworzących prostą figurę przestrzenną. Profile w kolorze srebrnym matowym lub srebrnym błyszczącym, pozwalające na niwelację nierówności ścian w łazience, czynią ją lżejszą, ale tylko wizualnie. Bezpieczeństwo użytkowania zapewnia bowiem szkło hartowane o grubości 8 mm i profile stabilizujące, które usztywniają elementy stałe kabiny. Kabina standardowo dostępna będzie ze ściankami wykonanymi ze szkła modyfikowanego, które ułatwia utrzymanie szklanych tafli w czystości. Duże wymiary kabiny - np. 90x150 cm - sprawiają, że polecana jest szczególnie do dużych salonów kąpielowych.
Nowością w ofercie kabin prysznicowych marki SANPLAST była również zmodyfikowana pod względem konstrukcji dobrze znana kabina Avantgarde, zaproponowana w wersji półokrągłej jako Avantgarde III. Prawdziwy komfort kąpieli gwarantują tutaj okazałe wymiary - 90x90 i 100x100 cm oraz wysokość 190 cm. Prosta i delikatna konstrukcja składająca się z tafli modyfikowanego szkła została zabezpieczona przed osadzaniem się zanieczyszczeń. Specyfika zastosowanych w konstrukcji kabiny profili oraz zawiasów pozwala na niwelację nierówności ścian nawet do 10 mm z każdej strony, a dzięki specjalnemu mocowaniu zawiasów w szybach, powierzchnia tafli szkła jest płaska. Na życzenie klienta wybrane typy serii mogą zostać wykonane według niestandardowych wymiarów, co pozwala wybrać dostosowane do potrzeb indywidualne rozwiązanie.
Kolejna nowość z zakresu kabin prysznicowych SANPLAST to kabina Aspira. To propozycja
kierowana do osób poszukujących funkcjonalnych i solidnych rozwiązań. Serię zaprojektowano z myślą o zagwarantowaniu maksymalnych udogodnień podczas zażywania kąpieli i podczas eksploatacji wyrobu (m.in. wypełnienie ze szkła hartowanego o grubości 4 mm, regulowane profile przyścienne, regulowane podwójne rolki łożyskowe, specjalny mechanizm odpinania drzwi). Szeroki wybór dostępnych kolorów profili i wzorów wypełnień oraz dopasowanie kabin do brodzików o głębokości od 9 cm do głębokich brodzików z siedziskiem, a także możliwość wykonania kabin (wybranych typów serii) pod wymiar, gwarantuje w przypadku nowej serii ăAspiraÓ aranżowanie i wyposażanie łazienki według indywidualnych upodobań klienta.
Ostatnią nowość w ofercie kabin stanowiła seria Vera. Konstrukcja kabin z tej linii oparta została na profilach aluminiowych o lekko zaokrąglonych i łagodnych kształtach, które zaprojektowano tak, aby tworzyły jedność z uchwytami i zawiasami. Podczas targów ISH zaprezentowano dwie kabiny niepełnoramowe z drzwiami uchylnymi o imponujących wymiarach 100x100 oraz 90x150 cm.
Niezależnie od typu profilu wypełnienie stanowi 6 mm modyfikowane szkło hartowane. Warto
podkreślić również wysokość kabiny - podobnie jak w przypadku Avantgarde III wynosi ona 190 cm.

WANNY ERGO - POMYSŁ NA KĄPIEL. Nowością w repozycjonowanej ofercie marki SANPLAST jest także linia wanien Ergo, która wzbudziła duże zainteresowanie wśród odwiedzających stoisko firmy Sanplast.
- W nowej linii ăErgoÓ znajdą się wanny prostokątne, symetryczne, asymetryczne i wanna owalna wykonane z akrylu sanitarnego. Dzięki różnorodności kształtów i wymiarów będzie to jedna z najbogatszych ofert dostępnych na rynku. Umożliwi  dostosowanie produktu do powierzchni łazienki zarówno małej, jak i średniej wielkości. Wanny ăErgoÓ dostępne będą z systemami hydromasażu i specjalnie dopasowanymi obudowami - mówi Rafał Woźniak, dyrektor handlowy w firmie Sanplast.
Wszystkie wanny z tej serii cechuje prostota linii, ergonomia, łagodne wyprofilowanie wnętrza oraz optymalna głębokość - 45 cm.
Obecność firmy Sanplast na tegorocznych targach jej przedstawiciele oceniają jako swój kolejny sukces. Zainteresowanie, jakim cieszyły się nowe produkty oraz pozytywny odbiór zmiany logo i szaty graficznej katalogów stał się potwierdzeniem nowego, dobrze objętego kierunku.
- Jesteśmy przekonani, że zmiana logotypu i wizerunku spowoduje, że komunikat jakie wartości niesie ze sobą marka SANPLAST i jej produkty będzie dla wszystkich czytelny - dodaje Maciej Winter.

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA