Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

20 lutego br. firma Sanplast sp. z o.o. nabyła większościowy pakiet akcji Ceramiki Gres SA Nowy właściciel zapowiada, że producent płytek ceramicznych pozostanie firmą samodzielną, realizującą własną politykę produktową i dystrybucyjną.

Bogusław Szadkowski, dyrektor handlowy Sanplastu przyznaje jednak, iż konieczne będą pewne innowacje służące zwiększeniu atrakcyjności i konkurencyjności produktów Ceramiki Gres na rynku. Chodzi tu głównie o uporządkowanie strategii produkcyjno-inwestycyjnej i ofertowej firmy zgodnie z opcją lansowaną przez nowego właściciela.

Sanplast nie planuje przeprowadzać w Ceramice Gres redukcji zatrudnienia czy innych gwałtownych zmian.

- Pozytywne doświadczenia organizacyjno-finansowe wyniesione z wieloletniej działalności Sanplastu chcemy przenieść na Ceramikę Gres, zachowując równocześnie to, co dobre w tej firmie - wyjaśnia Bogusław Szadkowski.

Ubiegłoroczne zapowiedzi Sanplastu dotyczące planów rozszerzania oferty nie mają zatem związku z zakupem Ceramiki Gres. Nowa hala produkcyjna, która powstała przy zakładzie w Wymysłowicach, będzie po prostu kolejnym zakładem firmy. Już wkrótce nastąpi tam przeniesienie części produkcji.

- Sanplast będzie rozszerzał asortyment oferowanych produktów w zakresie w jakim działa obecnie na rynku. Na pewno pokażemy w tym roku coś ciekawego do łazienki - dodaje Bogusław Szadkowski.

Firma Sanplast istnieje na polskim rynku od 1983 roku. Jej oferta obejmuje wyroby branży instalacyjno-sanitarnej, takie jak kabiny natryskowe, wanny i brodziki, a od 1997 roku również systemy hydromasażu. Ceramika Gres zajmująca się przede wszystkim produkcją płytek na masie gresowej, zaliczana jest do producentów średniej wielkości. Na polskim rynku działa od początku 2001 roku. W ramach firmy funkcjonują dwie marki: Ceramika Gres (płytki gresowe) oraz Milo (system okładzin na tarasy).

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA