Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
4 grudnia w Warszawie odbyło się seminarium organizowane przez firmy Jaga i ANB w ramach programu Jaga Experience Wold Tour 2008-2009. Spotkanie to było okazją do zobaczenia nowych grzejników Jaga oraz bliższego poznania belgijskiego producenta także od strony szeroko zakrojonych działań proekologicznych.
Jaga Experience World Tour to pomysł Jaga na spotkanie z partnerami na całym świecie. W ciągu 2008/2009 roku firma planuje odwiedzić 37  krajów, w których sprzedawane są jej grzejniki.
4 grudnia br., w Pałacu Prymasowskim w Warszawie, belgijski producent spotkał się z polskimi dziennikarzami, architektami oraz projektantami instalacji sanitarnych. Seminarium poprowadzili przedstawiciele firmy Jaga N.V oraz ANB Sp. z o.o.,  reprezentującej markę Jaga na polskim rynku.
Seminarium rozpoczęła prezentacja firmy ANB. Osią bloku o firmie Jaga były trzy tematy: wartości firmy, filozofia działania oraz kreatywność w zakresie designu urządzeń grzewczych. Zaprezentowano także prototyp nowych produktów Jagi: grzejnik dekoracyjny „Pinch & Twine”, grzejnik hybrydowy „Briza” z modułem głosowym oraz najmniejszy na świecie grzejnik kanałowy „Micro Canal”.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA