Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
4 grudnia w Warszawie odbyło się seminarium organizowane przez firmy Jaga i ANB w ramach programu Jaga Experience Wold Tour 2008-2009. Spotkanie to było okazją do zobaczenia nowych grzejników Jaga oraz bliższego poznania belgijskiego producenta także od strony szeroko zakrojonych działań proekologicznych.
Jaga Experience World Tour to pomysł Jaga na spotkanie z partnerami na całym świecie. W ciągu 2008/2009 roku firma planuje odwiedzić 37 krajów, w których sprzedawane są jej grzejniki.
4 grudnia br., w Pałacu Prymasowskim w Warszawie, belgijski producent oraz firma ANB Sp. z o.o. reprezentująca markę Jaga na polskim rynku spotkali się z polskimi dziennikarzami, architektami oraz projektantami instalacji sanitarnych. Seminarium poprowadził  właściciel firmy Jaga N.V. Jan Kriekels. Osią bloku o firmie Jaga były trzy tematy: wartości firmy, filozofia działania oraz kreatywność w zakresie designu urządzeń grzewczych. Ostatnie wzornicze dokonania firmy zaprezentowano w postaci prototypów nowych produktów. Były to m.in. grzejniki dekoracyjne „Pinch & Twine”, grzejnik hybrydowy „Briza” z modułem głosowym, który przygotowany został do wspólnego działania w systemie c.o. i elektrycznym. Zaprezentowano także najmniejszy na świecie (tylko 6 cm wysokości) grzejnik kanałowy o nazwie „Micro Canal”.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA