Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Tegoroczna edycja frankfurckich targów ISH miała dla firmy Grohe szczególny wymiar i znaczenie. Impreza stała się swoistym ukoronowaniem kilku lat szczególnie wytężonej pracy firmy, której owocem są bezprecedensowa, liczona w setkach, ilość nowych produktów opracowanych i wdrożonych do produkcji oraz nowa marka skierowana do najbardziej wymagających klientów.

Nie dziwi więc, że tegoroczne stoisko firmy Grohe było jednym z największych i najbardziej spektakularnych na całej wystawie „Bathroom Experience”, będącej tematyczną częścią całych targów ISH. W ostatnim czasie firma Grohe opracowała i wdrożyła do produkcji aż 350 nowych produktów, co jest swoistym rekordem europejskiego rynku.
Tegoroczna edycja targów ISH miała dla firmy Grohe szczególne znaczenie także z innego powodu. To właśnie we Frankfurcie swą światową premierę miała nowa marka firmy, Grohe SPA. Jest ona skierowana do szczególnie wymagających klientów, którzy oprócz wysublimowanego designu poszukują wysokiej funkcjonalności. Jej nazwa czytelnie nawiązuje do ideologii SPA i wellness – w założeniu sygnowane nią produkty przewidziane są do wykorzystania w ekskluzywnych łazienkach i salonach kąpielowych. Nowa marka objęła zarówno kolekcje, które są obecne na rynku już od pewnego czasu, jak również całkowicie nowe serie i produkty tworzone od początku właśnie dla brandu Grohe SPA. Obejmuje ona obecnie m.in. aż 9 praktycznie kompletnych kolekcji armatury łazienkowej: „Ondus”, „Ondus Digital”, „Ondus Veris”, „Ondus Veris Digital”, „Allure”, „Allure Digital”, „Atrio One” i „Atrio Classic”. Nie sposób nie zauważyć tu swoistej „cyfrowej” ofensywy firmy Grohe, która w  ostatnim czasie włożyła dużo wysiłku w opracowanie aż trzech kolekcji sterowanych całkowicie elektronicznie, czyli mających w nazwie słowo „Digital”. W ten sposób firma Grohe stała się absolutnym liderem rynku w zakresie wykorzystania opisanej technologii, która wyznacza nową erę w dziedzinie korzystania z armatury łazienkowej. Cennym uzupełnieniem oferty spod marki Grohe SPA jest wiele modeli zestawów natryskowych, deszczownic oraz przycisków spłukujących do toalet.
Równolegle we Frankfurcie zaprezentowano bardzo wiele nowości sygnowanych tradycyjną marką Grohe. Wśród nich wymienić można m.in. kolekcje armatury „Eurocube” (wyraziste, kubistyczne formy), „Eurostyle Cosmopolitan”, „Eurodisc Cosmopolutan” oraz „Concetto”. Wspólną cechą wszystkich kolekcji baterii łazienkowych firmy Grohe jest ich bezkonkurencyjna różnorodność; obejmują one stosunkowo wiele modeli poszczególnych typów, przystosowanych praktycznie do każdego typu montażu. 
Dużo atrakcyjnych nowości firma Grohe przedstawiła również w segmencie pryszniców. Propozycje zestawów natryskowych „Eurostyle Cosmpolitan”, „Eurodisc Cosmopolitan”, „Euphoria Cube” czy też rewolucyjna, sterowana elektronicznie „Euphoria Digital” to skierowana do użytkowników oczekujących maksymalnej wygody połączonej z trwałością i wysokiej klasy designem. Goście targowego stoiska firmy Grohe mogli zapoznać się także ze zmodernizowanymi prysznicami ręcznymi „Tempesta New Generation”. We Frankfurcie zaprezentowano nowe, atrakcyjne wersje kolorystyczne słuchawek z kolekcji  „Rainshower WaterColours” –  nowa seria obejmuje aż 6 „naturalnych” kolorów nawiązujących to jednego z żywiołów, czyli ziemi.
Firma Grohe zawsze stawiała na innowacyjność i wdrażanie nowych rozwiązań, które ułatwiają korzystanie z łazienki i czynią je przyjemniejszym. W konsekwencji zaprezentowano nowe prysznice ręczne „Power&Soul”, w których zostało zrewolucjonizowane sterowanie typami strumienia – dokonuje się tego za pomocą czterech łatwych do wyczucia przycisków, które można przełączać palcem wskazującym. <
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA