Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
7 czerwca, czyli na rok i jeden dzień przed rozpoczęciem EURO 2012, ruszyła ostatnia, IV edycja kampanii edukacyjnej Toaleta2012.pl realizowanej od 3 lat przez firmę CWS-boco Polska. Z tej okazji firma zorganizowała niecodzienny event – w samym centrum Warszawy, w okolicach Pałacu Kultury i Nauki oraz Dworca Śródmieście kilkudziesięciu „kibiców” w obrazowy sposób, przy wykorzystaniu nocników,  przekonywało warszawiaków na co będą skazani podczas EURO 2012, jeśli liczba toalet publicznych się nie zwiększy. Zasadniczym celem eventu  „Skazani na Nocnik” było zwrócenie uwagi włodarzy Warszawy na problem braku ogólnodostępnych toalet publicznych.
Oprawa wydarzenia z humorem nawiązywała do wielkiego wydarzenia sportowo-turystycznego, jakim jest EURO 2012. W jego ramach zorganizowano m.in. przemarsze z użyciem kołatek i bębna oraz interakcje z przechodniami. Organizatorzy wydarzenia, przedstawiciele firmy  CWS-boco Polska, zwracali uwagę przechodniów, że w samym centrum stolicy brakuje nowoczesnych toalet dostępnych dla przechodniów. Ich zdaniem sytuację w pewnym stopniu ratują toalety w obiektach handlowych i usługowych, nie rozwiązu-ją one jednak problemu, co może zemścić się już za rok.
Czerwcowy event doskonale wpisał się w klimat dotychczasowych wydarzeń, które odbyły się w ramach kampanii edukacyjnej Toaleta2012.pl. Wysiłki te zostały docenione przez profesjonalistów – w maju tego roku kampania została już po raz drugi wyróżniona przez międzynarodowe jury konkursu na najlepsze kampanie PR oraz została uhonorowana nagrodą SABRE Awards 2011.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA