Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
29 czerwca, w kawiarni przy Muzeum Etnograficznym „Ethno Cafe Bílý Koníček”, przy ulicy Kredytowej 1 w Warszawie odbyło się spotkanie prasowe zorganizowane przez firmę Instal-Projekt. Dziennikarze mogli m.in. zapoznać się z dotychczasowym dorobkiem i historią firmy, którą zgromadzonemu gronu krótko przedstawiła Ewa Ścierzyńska, prezes zarządu firmy Instal Projekt. Witold Wasilewski – kierownik działu marketingu i rozwoju w Instal Projekt przedstawił nową strategię marketingową firmy, a  projektanci Mikołaj Wierszyłłowski i Małgorzata Olszewska przybliżyli słuchaczom tajniki powstawania nowej oferty. Mikołaj Wierszyłłowski odsłonił kulisy powstawania projektu  grzałki „Hot2”, natomiast Małgorzata Olszewska zaprezentowała gamę kolorystyczną grzejników  Instal-Projekt, która zawiera obecnie 37 barw zgrupowanych w 4 paletach kolorystycznych. „Fashion Colours” to paleta zawierająca kolory żywe i intensywne – amarantowy róż, słoneczną żółć, intensywną czerwień czy limonkową zieleń. „Top Colours”  to paleta modnych szarości, „Vanilla & Pepper” to zgodnie z nazwą kolory inspirowane naturalnymi smakami i zapachami egzotycznych przypraw. Nie zabrakło również  klasycznego zestawienia bieli i czerni – palety „Black & White” .
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA