Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Wraz z wiosną wystartowały kampanie reklamowe dwóch znanych łazienkowych marek – Roca i Geberit.
3 kwietnia br. rozpoczęła się pierwsza w historii koncernu kampania telewizyjna marki Roca w Polsce. Prapremiera telewizyjnego spotu reklamowego miała miejsce kilka dni wcześniej, przy okazji targów Aqua-San w Poznaniu. Wówczas mogli ją zobaczyć dziennikarze i partnerzy handlowi firmy. Akcji nadano tytuł „Emocje”, ponieważ reklama jest filmową ilustracją credo firmy Roca – łazienki z wyobraźnią. Koncern przygotował dwie wersje spotu: 30 oraz 15 sekundowy, które pojawiają się w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych. Kampanię telewizyjną wzmocnią reklamy w prasie branżowej, kobiecej i społecznej. Akcja potrwa 3 miesiące.
Niespełna dwa tygodnie później, 15 kwietnia ruszyła kampania reklamowa firmy Geberit. Jeszcze przed jej rozpoczęciem całą sieć dystrybucji zaopatrzono w materiały reklamowe – plakaty, standy, rollbannery i tablice prezentacyjne związane z kampanią. Premierowy pokaz spotu reklamowego odbył się podczas konferencji prasowej 8 kwietnia 2006 roku. Innowacyjna kampania reklamowa polskiego oddziału firmy jest częścią nowej strategii marketingowej Grupy Geberit, działającej w blisko osiemdziesięciu krajach świata. Polska została wybrana jako rynek próbny, na którym po raz pierwszy w historii koncernu wykorzystano reklamę telewizyjną.
Nieprzypadkowo wybór padł na Polskę – mówi prezes Geberit, Andrzej Dobrut, odpowiadający również za rozwój firmy w Słowacji, na Węgrzech, w Czechach, Słowenii i w pozostałych krajach byłej Jugosławii. – Nasze rynki są oceniane bardzo wysoko pod kątem potencjalnych możliwości rozwoju oraz kształtowania nowych trendów w technice sanitarnej. W warunkach wzrastającej konkurencji oraz niezwykle silnej presji cenowej ze strony producentów unikających odpowiedzialności za jakość produktów, intensywne działania reklamowe mogą przynieść nam znaczny wzrost znajomości marki wśród konsumentów.
Dwutygodniowa kampania skierowana jest do klienta ostatecznego, obejmuje telewizję, prasę budowlaną i wnętrzarską oraz Internet. Główny przekaz kampanii opiera się na porównaniu cech systemów instalacyjnych Geberit do atrybutów przypisywanych poszczególnym zwierzętom. I tak słoń reprezentuje wytrzymałość, kameleon – możliwość ukrycia części instalacyjnych w ścianach, orzeł – oderwanie od ziemi, czyli stelaż podwieszany, a motyl – lekkość i estetyczny wygląd produktów.          
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA