Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Celem dwudniowej konferencji, która odbyła się 25 i 26 lutego 2006 r. w hotelu Sofitel we Wrocławiu, było przedstawienie głównych założeń strategii rozwoju firmy Vinsar związanych z ekspansją terytorialną organizacji oraz budową partnerskiej sieci franszyzowej.
Na konferencję handlową połączoną z balem karnawałowym Vinsar zaprosił 110 największych partnerów handlowych oraz 15 producentów. Strategię firmy przedstawił Dariusz Wilczewski, prezes zarządu Vinsar. Jej główny punkt to stworzenie zintegrowanej sieci placówek handlowych pod wspólną marką Vinsar. Sieć powstanie w oparciu o już istniejące jednostki handlowe, nowe jednostki handlowe oraz jednostki franszyzowe. Sieć punktów handlowych Vinsar (aktualnie jest ich 13) powiększy się o 4 nowe filie. Już w kwietniu rozpocznie działalność nowy punkt w Gorzowie Wielkopolskim. Zapowiedziano też, że do końca marca br. wszystkie działające jednostki Vinsaru otrzymają jednakowy wygląd. Dojść ma też do unifikacji wnętrz salonów sprzedaży, ujednolicenia środków transportu oraz wszystkich nośników reklamy zewnętrznej. Za jedno z najważniejszych założeń strategicznych Vinsaru uznano stworzenie sieci franszyzowej (docelowo 70 punktów handlowych działających pod wspólnym logo). Aby zachęcić przyszłych partnerów sieci, prezes Vinsaru wręczył pamiątkowe statuetki pierwszym pięciu firmom, które zdecydowały się do niej przystąpić. Były to firmy Marzec, Insan, Arsa, Bud-
-Rol i Rolnik.
Na konferencji ogłoszono też oficjalnie, że do Vinsaru dołączy poznańska firma Economy, stając się następnym udziałowcem powstałej w październiku firmy. Od strony prawnej proces konsolidacji z Economy zakończyć się ma do końca kwietnia br.

Dariusz Wilczewski, prezes zarządu firmy Vinsar
Głównym założeniem strategii Vinsaru jest stworzenie na obszarze Polski zachodniej, od Szczecina po Nysę, sieci jednostek sprzedażowych, które w sposób spójny będą realizowały naszą politykę handlową. W  praktyce oznacza to umacnianie pozycji na rynkach lokalnych na bazie sieci jednostek własnych, których po połączeniu z Economy będzie 17, współpraca z innymi partnerami handlowymi i z firmami wykonawczymi oraz uruchomienie sieci nowych placówek w tych miastach, w których nasza pozycja jest stosunkowo słaba, a których potencjał rynkowy jest wysoki. Na obszarze Polski zachodniej uruchomiliśmy też proces budowy partnerskiej sieci franszyzowej, która będzie funkcjonowała na rynku pod wspólną marką Vinsar realizując jednorodną politykę handlową, którą wypracujemy wspólnie z naszymi dostawcami. Sieć franszyzowa  umożliwić ma bowiem z jednej strony stworzenie stabilnego i przewidywalnego kanału dystrybucji dla dostawców, z drugiej zaś – wykorzystanie potencjału uczestników sieci dla realizacji wspólnej polityki handlowej.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA