Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Wakacje w szeroko rozumianym  sektorze budownictwa, w przeciwieństwie do innych sektorów rynku, to czas wzmożonej pracy. W tym roku  okres ten za sprawą rosnącej koniunktury jest jeszcze bardziej \"gorący\". Wymaga on od działających w tym segmencie przedsiębiorców wzmożonej czujności. Przede wszystkim dbałości o umiejętne budowanie strategii produkcyjno-handlowej, która przewidywałaby zwiększony popyt. Co prawda w branży wyposażenia łazienek zdecydowane zwiększenie popytu nie jest jeszcze tak widoczne jak w segmencie \"ciężkich\" materiałów budowlanych, gdzie na cegły należy się obecnie zapisywać w kilkumiesięczne kolejki, a ich producenci wciąż windują ceny tych produktów. Na szczęście po ceramikę sanitarną czy baterie nie trzeba się jeszcze ustawiać w kolejki. Istnieją jednak inne czynniki,  które niczym barometr wskazują na dobrą koniunkturę także w branży łazienkowej. Jednym z nich są rosnące ceny produktów, widoczne szczególnie w segmencie polskiej ceramiki sanitarnej. Natomiast znacząca skala trwających i planowanych inwestycji w budownictwie pozwala stwierdzić, iż hossa nie tylko będzie trwała, ale nabierze jeszcze większego rozpędu.
W tym \"wakacyjnym\" wydaniu \"Łazienki\" akcent merytoryczny położyliśmy nie na korzyści wynikające z dobrej koniunktury w branży, a na związane z nią problemy. Analizujemy więc istotną, także w kontekście rosnących cen paliwa, kwestię organizacji spedycji w branży łazienkowej. Zwracamy uwagę na to, jak wygląda obecnie specyfika handlu ceramiką w hipermarketach budowlanych. Opisujemy też nowe koncepcje formuły targów dla branży łazienkowej w przyszłym roku, jakie pojawiły się po kolejnych rozmowach Stowarzyszenia Łazienka z MTP.
Rynek jest na pełnych obrotach. Życzymy, aby mimo tego udało się Państwu znaleźć też chwilę na odpoczynek. Lato ma być piękne tego roku.

MARIUSZ NIEŚCIOR

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA