Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Mam nadzieję, że zdecydowana większość z czytających te słowa jest już po wakacyjnym wypoczynku. Z nowymi siłami możemy powrócić do realiów tego, co się dzieje w naszej branży. Tym bardziej, że rynek w okresie prosperity nie pozwala na leniuchowanie.
Co nowego? Po pierwsze mamy już decyzję w sprawie przyszłorocznych targów branży łazienkowej. Rekomedację Stowarzyszenia Łazienka uzyskała Budma, czyli główna impreza wystawiennicza MTP. Budma wygrała z proponowaną przez MTP wystawą pod roboczym tytułem \"Budma Interior\", która miała się odbyć równolegle z targami Meble i Home Decor (maj 2008 r.). Najprawdopodobniej, przy następnym wydaniu \"Łazienki\" powinniśmy znać już listę firm, które wezmą udział w Budmie. Miejmy nadzieję, że spotka się ona ze znacznym zainteresowaniem branży. Nawet jeżeli tak się rzeczywiście stanie, pozostaje jeszcze pytanie, czy po kilku próbach organiacji odrębnych wystaw dla branży łazienkowej - zdaniem większości niesatysfakcjonujących - powrót na Budmę okaże się strzałem w dziesiątkę?
W powakacyjnym wydaniu \"Łazienki\" polecam Państwu lekturę szczególnie trzech artykułów. Pierwszy z nich mówi o dynamicznie rosnącej popularności kabin z Dalekiego Wschodu w segmencie produktów ekonomicznych. Drugi opisuje zjawisko wyrastających jak grzyby po deszczu targów wewnętrznych organizowanych przez firmy handlowe, o czym piszemy w artykule \"Coraz więcej własnych targów\". Trzeci materiał, to prezentacja najnowszego polskiego potencjału w segemcie mozaiki. Po resztę wiadomości z rynku zapraszamy do środka. 
MARIUSZ NIEŚCIOR
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA