Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Jaka jest recepta na przebój? Czy aby piosenka osiągnęła szczyty popularności potrzeba lat wytężonej pracy i bogatego doświadczenia? A może wystarczy trochę talentu i tzw. \"czuja\"? Historia muzyki pokazuje, iż dróg do sukcesu jest nieskończenie wiele. Czasami jak w przypadku The Beatles o przeboju decyduje przypadek. Kiedy zespół nagrywał  ostatni utwór na debiutancki album, tuż przed wejściem do studia John Lennon przeziębił się. Jego głos był w dniu nagrania kompletnie zachrypnięty. W taki sposób piosenka \"Twist And Shout\" uzyskała niesamowite brzmienie i stała się jednym z największych przebojów grupy w całej jej historii... \"Przypadek\" to jednak tylko jeden z ojców przebojów. W przeważającej większości evergreeny rodzą się na drodze wytężonej i niemalże aptekarskiej pracy. Doskonałym przykładem artysty pracującego w ten sposób jest Leonard Cohen. Wydawałoby się, iż jego piękne - ale co by nie mówić proste piosenki - powstają w \"oka mgnieniu\". Otóż nic bardziej mylnego. Komponowanie jednego utworu potrafiło zająć artyście nawet 2 lata.
A w jaki sposób nad swoimi \"przebojami\" pracują producenci wyposażenia łazienek? Czy w tej branży o powodzeniu rynkowym produktu także może decydować przypadek, czy tylko i wyłącznie praca i doświadczenie sztabu specjalistów? Pewnie w najbliższym czasie przyjrzymy się i temu aspektowi, ale póki co w związku z końcem roku prezentujemy obszerną prezentację tego, jakie produkty łazienkowe były najpopularniejsze w 2007 roku. Może właśnie po przyjrzeniu się naszej panoramie znajdziecie Państwo odpowiedź, na czym polega recepta na przebój w branży łazienkowej.
MARIUSZ NIEŚCIOR
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA