Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Utarło się, że początek roku to czas podsumowań i planów na kolejne dwanaście miesięcy. Zacznijmy więc od rzeczy najważniejszych, czyli od tego, jaki będzie miesięcznik \"Łazienka\" w nowym, 2008 roku.
Zmiany w naszej branży, stabilizacja rynku i ugruntowanie pozycji działających na nim podmiotów skłoniły nas do znaczącego restylingu treści w naszym magazynie. Oddajemy więc w Państwa ręce pierwsze, odmienione wydanie \"Łazienki\". Otóż główną ideą, jaka przyświeca nam obecnie jest \"ukierunkowanie na produkt\". To produkt, jak nic innego, łączy branżę. Integruje wokół siebie wszystkich uczestników rynku - producentów, sektor handlowy, architektów i wykonawców, dlatego też większość przygotowywanych przez nas obecnie treści, skupia się właśnie na nim. Tak więc w każdym numerze w tzw. temacie wydania zamieszczamy obszerne przeglądy oferty rynku w danej grupie asortymentowej. Więcej miejsca poświęcamy też wszelkim nowościom i premierom rynkowym (dział Nowości i Produkt). Wprowadziliśmy także nowy dział - Technologie, w którym zamieszczać będziemy artykuły opisujące innowacyjne rozwiązania i materiały wykonawcze wykorzystywane przy wykończeniu i aranżacji łazienki. Rozwinęliśmy też dział raportowy, w którym publikować będziemy przekrojowe materiały charakteryzujące znaczące dla branży zjawiska. Nie zabraknie też rankingów, rozmów z przedstawicielami rynku, światowych premier i prezentacji najlepszych projektów łazienkowych.
Mamy nadzieję, że nowa formuła \"Łazienki\" spotka się Państwa zainteresowaniem.
MARIUSZ NIEŚCIOR
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA