Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Wielokrotnie już na łamach „Łazienki” poruszaliśmy kwestie związane z organizacją targów dla branży łazienkowej. Nie tylko jako miejsca prezentacji oferty producentów, ale również jako okazję do spotkań przedstawicieli naszej branży. Właśnie mamy za sobą kolejną próbę ukonstytuowania tego typu przedsięwzięcia. Mówię tu o I Ogólnopolskim Spotkaniu Branży Łazienkowej, którego zorganizowania podjęło się Stowarzyszenie Łazienka. Do udziału w nim zaproszono wszystkich przedstawicieli branży łazienkowej i sanitarno-instalacyjnej. Na uwagę z pewnością zasługuje szerokie ujęcie tematyki związanej z łazienką, wysoki poziom merytoryczny wykładów oraz sama formuła spotkania. Relację z konferencji znajdą Państwo w tym wydaniu „Łazienki”. Póki co brakuje jeszcze oficjalnych opinii na temat przedsięwzięcia stowarzyszenia, na które oczywiście czekamy. Mamy nadzieję, że echa tego spotkania (jak również ewentualnych kolejnych) będą powracać na forum naszego pisma przede wszystkim w wymiarze przedsięwzięcia niosącego ze sobą wymierne korzyści dla wszystkich graczy naszego rynku.
W tym numerze „Łazienki” polecam materiał na temat franczyzy wdrożonej przez firmy handlowe zajmujące się, w całości lub w części, dystrybucją wyposażenia łazienkowego w jego szerokim ujęciu. Coraz liczniejsze na polskim rynku sieci franczyzowe stają się powoli kolejnym ważnym komponentem całej sfery dystrybucji wyposażenia łazienkowego. Jakie zalety ma taki sposób działania, na jakich warunkach się odbywa, jakie niesie za sobą niedogodności – o tym w artykule „Franczyza – nowy sposób na dystrybucję”. Miłej lektury.
MARIUSZ NIEŚCIOR
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA