Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Pod koniec maja gracze rynku łazienkowego będą mieli okazję spotkać się na II Ogólnopolskim Spotkaniu Branży Łazienkowej. W programie spotkania znajdzie się m.in. dyskusja panelowa na temat polskich targów dla naszego segmentu. Wezmą w niej udział przedstawiciele organizatorów największych targów, także Messe Frankfurt. Założeniem dyskusji będzie próba odpowiedzi na pytanie, czy branża potrzebuje targów, i jeśli tak, to w jakiej formule? Rozmawiać zawsze warto. Jednak przyznać trzeba, że pytanie to na przestrzeni ostatnich lat pada już po raz kolejny, a dotychczasowe próby odpowiedzi na nie niestety nie przyniosły wymiernych efektów. Nierzadko słyszy się, że problem leży po stronie organizatorów targów, którzy do tej pory nie byli w stanie przedstawić wystarczająco interesującej oferty. Z drugiej jednak strony – wiele znaczących branż posiada swoje targi, funkcjonujące z powodzeniem od wielu lat, by wymienić targi Meble, czy Budma. „Straszą” głosy, że w Polsce targi dla rynku łazienkowego nie są już potrzebne, że „przegapiono” odpowiedni moment. Tym uważniej zatem będziemy przyglądać się efektom rozmów prowadzonych podczas spotkania. Pozostaje mieć nadzieję, że dyskusja zainspiruje obie strony – tak potencjalnych wystawców, jak i organizatorów – do poszukiwania najwłaściwszej formuły łazienkowych targów.
Pozostając w targowych klimatach – w tym wydaniu „Łazienki” polecam blok materiałów poświęconych targom ISH 2009. Znajdą w nim Państwo zarówno materiał prezentujący najnowsze trendy wzornicze rodem z frankfurckiej wystawy, jak również prezentacje nowości firm z naszego rynku, które wystawiały się podczas tegorocznych ISH.
MARTA MATRACKA
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA