Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
W dwudniowym szkoleniu, jakie w dniach 14-15 października br. zorganizowała dla swoich partnerów handlowych firma Pool-Spa wzięło udział 13 firm. Z zaproszenia organizatora skorzystały takie firmy jak: Genbud, Metalex, Dukat, Landom, Heating Instgaz, BCL, Art Dom, Serwitor, Behrendt, Art Bud, Saturn, BOZ 3, Impero.
W części teoretycznej spotkania zaprezentowane zostały najnowsze produkty w ofercie Pool-Spa: linia  wolno stojących wanien „Impression”, panel prysznicowy „Cosmo 200”, wanna owalna „Aura”, kolejna wanna z kolekcji „Cristallo – Quarzo” oraz najnowsza kabina masażowo-parowa „Therma Corner”.
Producent zapowiedział także wprowadzenie na rynek w grudniu 2005 r. nowego systemu hydromasażu o nazwie  „Balance”. Ma to być najbardziej zaawansowany system hydromasażu w ofercie gryfickiego producenta. Pool-Spa zapowiada także zintensyfikowanie pracy w segmencie kabin prysznicowych, czego efektem ma być wzmocnienie jej pozycji w tym segmencie rynku.
Kolejną nowością ma być wprowadzenie na początku 2006 roku wyjątkowej pod względem technologicznym wanny „Melody”. Jest to wanna, która w bieżącym roku zdobyła główną nagrodę w konkursie dla projektantów Spa Art organizowanym przez producenta.
W części praktycznej szkolenia goście Pool-Spy zapoznali się z procesem produkcyjnym gryfickiej fabryki. Obowiązkowym, ale i atrakcyjnym punktem spotkania, było wypróbowanie w salonie kąpielowym na własnej skórze działania flagowych produktów Pool-Spa. To cenne doświadczenie dla każdego handlowca, które będzie mógł wykorzystywać w pracy z klientem.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA