Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
W dniach 6-10 maja 2006 r. Messe Frankfurt planuje zorganizować wystawę produktów z najwyższego segmentu wzorniczego – „najlepszych z najlepszych”. Pod nazwą „The Design Annual” kryje się  nowy na rynku niemieckim format wydarzenia targowego: impreza selektywna w zakresie asortymentu, wystawców i zaproszonych na nią gości. „The Design Annual” rozumiany  jest przez organizatora raczej jako pokaz doskonałości, a nie klasyczna wystawa.
– „The Design Annual” nie jest wydarzeniem w tradycyjnym tego słowa znaczeniu, ale raczej pokazem doskonałości. Rozwijamy całkowicie nowy format wydarzenia i uwydatniamy (wzmacniamy) nasze kompetencje na obszarze designu jednocześnie – powiedział Michael Peters, członek zarządu Messe Frankfurt komentując ten nowy i wizjonerski krok Messe Frankfurt.
Swoim obszarem zainteresowania nowe targi obejmą takie branże jak: meble do wnętrz i plenerowe, łazienki i kuchnie, tkaniny i dywany, oświetlenie i instalacje elektryczne.
Najnowsze produkty świata designu wnętrzarskiego będą w centrum zainteresowania zarówno branży jak i indywidualnych konsumentów. „The Design Annual” kierowany jest bowiem do architektów, dekoratorów wnętrz, specjalistycznych sprzedawców, deweloperów oraz przedsiębiorców budowlanych. Podczas pierwszych 3 dni będzie wystawą branżową, zaś ostatnie dwa dni będą otwarte dla publiczności.
Wydarzenie będzie miało miejsce we frankfurckiej Festhalle.
Organizatorzy zaznaczają, iż liczba wystawców jest ograniczona. Uczestnicy będą starannie selekcjonowani, co  ma zagwarantować wydarzeniu ekskluzywny charakter. Planuje się, iż w pierwszej edycji „The Annual Design” udział weźmie 75-90 wystawców, zaś w latach następnych około 200.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA