Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

W trakcie tegorocznych targów ISH we Frankfurcie firma Hansgrohe zaprezentowała szczególnie dużo premier rynkowych. Nowości znaleźć można było pod wszystkimi markami firmy, tzn. Hansgrohe, Axor i Pharo. Nowe produkty są (lub będą wkrótce) dostępne także w Polsce.

MARKA HANSGROHE

WORLD OF STYLE/S. Obserwując świat dostrzeżemy wszechobecny dualizm. Dzień i noc, ciepło - zimno, on i ona. Ta uniwersalna zasada kieruje naszym myśleniem i emocjami, wpływa na percepcję zjawisk i poczucie estetyki, porządkuje pojęcia. Teraz także linie łazienkowe marki Hansgrohe zostały uporządkowane dwubiegunowo. Po jednej stronie linie Talis, Metris i Metropol \"E\" - jak elegancja, emocje, empatia - miękkimi, organicznymi kształtami wabią miłośników klasycznego piękna o romantycznej naturze. Po drugiej stronie te same, a jakże różne, linie z literą \"S\" - jak styl, symbolika, surowość - wśród nich nowocześni intelektualiści odnajdą przestrzeń dla siebie. Stara jak świat, lecz w świecie łazienek całkiem nowa, systematyka wprowadza ład nie tylko w zakresie stylistyki, ale także cen.

 

RAINDANCE AIR. Niezwykła rodzina Raindance powiększa się w imponującym tempie zyskując nowe formy i funkcje. Zaczęło się od jednego opływowego dysku prysznicowego w rozmiarze XXL z trzema rodzajami strumienia. Wkrótce będziemy mogli wybierać spośród różnych rozmiarów (od S do XXXL - głowica Rainmaker ma aż 60 cm średnicy!), różnych funkcji (kąpiel w deszczu lub rewitalizujący masaż) i różnych form (stylistyka E/S). W ten sposób program prysznicowy Raindance perfekcyjnie uzupełnia nową systematykę WORLD OF STYLE/S i trafia w indywidualne gusta. Jednak najważniejszym przebojem jest unikalny na rynku, opatentowany przez Hansgrohe system napowietrzania strumienia \"Raindance Air Injection\". Powietrze przywraca wodzie jej pierwotną witalność, dzięki czemu strumień normalny zyskuje miękkość i objętość deszczu, a strumień masujący - siłę wodospadu. \"Powered by air\" są od tej pory wszystkie prysznice Raindance.

www.hansgrohe-raindance.com

 

MARKA AXOR

STARCK X. W języku matematyki X oznacza niewiadomą. W języku designŐu - początek nowej ery. Minęło już 10 lat od narodzin łazienki Philippe StarckŐa - narodzin sztuki w architekturze łazienki. Przez ostatnią dekadę kolekcja Axor Starck podążała konsekwentnie ścieżką ewoluującego minimalizmu. Axor Starck X to coś zupełnie odmiennego - design, który wykracza poza dotychczasowe pojmowanie wzornictwa łazienkowego. Hipnotyzująca geometria brył, monumentalna i lekka zarazem, porywa wyobraźnię w dotąd nieeksplorowane rejony. Wachlarzowy ruchomy strumień przywraca wodzie witalność żywiołu. Równie przewrotna jest ceramika Starck X firmy Duravit, nierozłączna z najnowszą kolekcją Axor. Bo życie jest zabawą. Philippe Starck bawi się ze światem w niewiadomą.

www.starckX.com

 

MARKA PHARO

Wellness to styl życia i styl myślenia. Marka Pharo bazując na 100-letnim know-how firmy Hansgrohe w dziedzinie systemów prysznicowych ewoluuje w kierunku kompleksowych rozwiązań zmieniających łazienkową przestrzeń w świątynię dobrego samopoczucia. W najnowszej ofercie marki Pharo na szczególną uwagę zasługują kabiny prysznicowo-parowe Wellspring do zabudowy, charakteryzujące się przyjaznym, bo nie akrylowym, wnętrzem, a także dostępne oddzielnie komponenty, jak na przykład generator pary, które pozwalają na wolność w tworzeniu własnych, unikalnych aranżacji. Miłośników oryginalnego wzornictwa z pewnością zachwyci ShowerArc - różne sposoby montażu tego wielofunkcyjnego urządzenia pozwalają tryumfować wyobraźni architekta.

www.pharobodytime.com

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA