Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

29 marca br. firma Rettig Heating zorganizowała konferencję prasową, w trakcie której przedstawiła nową, europejską strategię koncernu nazwaną The Warm Society. Opiera się ona na czterech podstawowych dla marki wartościach: inspiracji, produktach, jakości i ludziach.
Jej celem jest zmiana podejścia do systemów ogrzewania, które nie tylko dostarczają ciepła, ale są także elementem wystroju wnętrza i podnoszą poziom jakości życia użytkowników. Ideę symbolizuje m.in. nowe, przedstawione w trakcie targów ISH logo marki Purmo Đ trzy pomarańczowe fale przywodzące na myśl powiew ciepła i narastający płomień.
Warm Society oferuje klientom szeroki wachlarz rozwiązań grzewczych. Ogrzewanie w The Warm Society to: grzejniki płytowe, konwektorowe, łazienkowe, dekoracyjne, ogrzewanie podłogowe i system rurowy HKS.
Wprowadzeniu na rynek nowej strategii Warm Society towarzyszą zintegrowane działania komunikacyjne, które przyczynią się do promocji marki oraz rozwoju produktu. Od początku marca pod dotychczasowym adresem www.purmo.pl została uruchomiona także nowa strona internetowa. Dodatkowo komunikacja zostanie poszerzona o reklamy, katalogi oraz środki komunikacji zewnętrznej.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA