Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Ostatniego dnia kwietnia zakończyła się promocja Damy Senso - nowej kolekcji ceramiki sanitarnej firmy Roca. Akcja rozpoczęła się 15 stycznia. Wzięła w niej udział większość salonów łazienkowych w kraju, współpracujących z Roca Polska.

20 najciekawszych aranżacji z zastosowaniem ceramiki Dama Senso zostanie przez firmę nagrodzonych, a ich autorzy otrzymają zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu w Barcelonie.

Firma Roca Polska jest zadowolona z przeprowadzonej akcji promocyjnej nowego produktu oraz z przyjęcia nowej serii przez rynek.

- Nowatorskie wzornictwo i koncepcja stylistycznie dopracowanej łazienki Damy Senso, w połączeniu z funkcjonalnością i różnorodnością opcji spotkało się z dużym zainteresowaniem zarówno architektów, salonów łazienkowych, jak również klientów ostatecznych. Oryginalne rozwiązanie postumentu i półpostumentu, opcjonalnie wpisanego w specjalnie przygotowane meble, stylistycznie dopasowana wanna akrylowa oraz różnorodna oferta w zakresie umywalek i rozmiarów kompaktu Damy Senso tworzą propozycję niepowtarzalnej łazienki o dowolnym rozmiarze. Po wynikach promocji możemy stwierdzić, że rynek polski już docenił nową serię - powiedział Ryszard Kanas, dyrektor handlowy Roca Polska.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA