Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

W tym roku Deante po raz pierwszy zaprezentowało swoje produkty na prestiżowych targach ISH we Frankfurcie nad Menem. Międzynarodowa publiczność bardzo pozytywnie oceniła ofertę polskiego producenta, doceniając przede wszystkim zaangażowanie firmy w rozwój wzornictwa oraz jej indywidualizm.

Zbigniew Czapliński, dyrektor ds. handlu i marketingu
Jako wystawca jesteśmy debiutantem na targach ISH, i jak każdy debiutant mieliśmy trochę tremy i obaw „przed”. Na szczęście pozytywny odbiór naszej oferty spowodował, że jesteśmy teraz bardziej świadomi nowych możliwości i obiecujących perspektyw na przyszłość.
Naszym celem było zaprezentowanie, a często uświadomienie, potencjalnym nowym odbiorcom, że marka Deante to także światowe wzornictwo, indywidualny design i własna produkcja, oparta na wieloletnim doświadczeniu handlowym. Jestem przekonany, że nasz udział w ISH to inwestycja długoterminowa, ale z gwarantowanym zwrotem kapitału i za kilka lat będę mógł powiedzieć „Panie prezesie, melduję wykonanie zadania”.

Deante w kontaktach z odwiedzającymi oraz kontrahentami podkreślało przede wszystkim wieloletnią współpracę z polskimi projektantami przy powstawaniu produktów, a także swoje działania jako producenta wysokiej jakości armatury i zlewozmywaków granitowych.

Na stoisku wśród nowości z zakresu zlewozmywaków granitowych, znalazły się m.in. zlewozmywaki z pogłębionymi komorami z serii „Vivo” w nowych, bardziej jednolitych kolorach (białym, grafitowym, brązowym), opracowanych w odpowiedzi na rozwój światowych, monochromatycznych trendów w aranżacji kuchni.

Kolekcję „Elipsa” wyróżnia nie tylko minimalistyczna, zmysłowa forma, ale także ciekawe rozwiązania funkcjonalne, jak choćby zintegrowanie w modelach wannowym i natryskowym uchwytów sterujących wypływem wody z korpusem baterii czy kaskadowy wypływ strumienia w modelu wannowym. Na stoisku nie mogło zabraknąć także serii „Ultra” i „Primo” (tę ostatnią można było zobaczyć także w coraz bardziej popularnym wykończeniu inox), które zgodnie z filozofią PROECO Deante pozwalają ograniczyć zużycie wody nawet do 50% w porównaniu do tradycyjnych baterii.

Ukłonem w stronę organizatorów targów był przygotowany specjalnie na tę okazję panel „Kameleo”, który tym razem prezentował logo ISH 2011.

Na swoim elegancko zaaranżowanym stoisku o powierzchni 64 m2, Deante pokazało wiele nowości. Wśród paneli prysznicowych znalazły się m.in. panele „Industrio” oraz „Jaguar Stone”. „Industrio” został wykonany z aluminium, a górna głowica natryskowa zintegrowana jest z korpusem i wyposażona w diody LED. Panel „Jaguar Stone” cechują proste kąty i mocno zgeometryzowany kształt.

Deante Sp.j., Al. Kościuszki 3, 90-418 Łódź, tel. (42) 638 30 00, www.deante.pl

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA