Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Silna marka to w czasach globalizmu gwarancja sukcesu - przekonywał o tym Alexander von Boch, dyrektor artystyczny Villeroy&Boch podczas konferencji zorganizowanej 14 kwietnia w Warszawie. Przykładem firmy, która czerpie korzyści z posiadania dobrze rozpoznawalnej marki jest właśnie niemiecki koncern.

Z badań zaprezentowanych podczas warszawskiej konferencji przez Alexandra von Bocha wynika, że co roku na całym świecie z linii produkcyjnych schodzi

5500 mln m2 płytek ceramicznych, podczas gdy ich sprzedaż kształtuje się na poziomie 5000 mln m2. Nadprodukcja, a także wzrastające bezrobocie i związane z tym ograniczanie wydatków sprawiają, że tylko firmy dysponujące silnymi, dobrze kojarzącymi się markami są w stanie przetrwać na mocno konkurencyjnym rynku.

O tym, jak wpływa marka na decyzje zakupowe świadczą zaprezentowane w dalszej części wykładu wyniki ankiety przeprowadzonej na zlecenie Villeroy&Boch. 84% ankietowanych odpowiedziało, że dokonując zakupu są wierni markom, które znają, natomiast ponad 70% ankietowanych stwierdziło, że kupiłoby nowy produkt, pod warunkiem, że jest on oferowany przez producenta znanych marek.

Zdaniem Alexandra von Bocha firmy budują siłę marki różnymi sposobami. Niektóre z przedsiębiorstw stawiają na produkty tanie, inne natomiast kreują styl życia. Przykładem ostatniej jest m.in. Villeroy&Boch. Dewizą firmy jest oferowanie kompleksowego wyposażenia wnętrz, dlatego też w ofercie niemieckiego producenta znajdują się nie tylko kolekcje płytek ceramicznych, ale także ceramika łazienkowa. Płytka,czy element sanitarny jest dla Villeroy&Boch tylko półproduktem. Dopiero łazienka wyłożona płytkami, z zamontowaną ceramiką i odpowiednio dobranymi akcesoriami stanowi gotowy produkt.

Najnowszą propozycją Villeroy&Boch są kolekcje płytek ceramicznych \"Pro Architektura\" oraz \"Creative System\".

 

Alexander von Boch, dyrektor artystyczny Villeroy&Boch

- Wprowadzając na rynek nowe produkty kierujemy się przeświadczeniem, że zakup ma być dla klienta pozytywnym doznaniem, dlatego też ważne staje się oczarowanie klienta oferowanym wyrobem. Z tego też względu firma współpracuje z najlepszymi projektantami takimi jak np. Kenzo.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA