Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

W poniedziałek, 29 października w sali notowań warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych odbyła się XII edycja IPO Day, czyli Dnia Debiutantów. Jedną z czterech prezentujących się firm, które wkrótce zadebiutują na GPW była Wema, znany dystrybutor wyposażenia łazienek.
Celem spotkania było przybliżenie potencjalnym inwestorom, analitykom i dziennikarzom przyszłych debiutantów. W przypadku firmy Wema jest on planowany na początek przyszłego roku.
Zgłoszenie zmiany formy prawnej Spółki na Wema Spółka Akcyjna, będące etapem przygotowań do debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie miało miejsce w sierpniu tego roku.
- Przyjęta przez zarząd spółki 3-letnia strategia zakłada jej dynamiczny rozwój poprzez rozbudowę wszystkich kanałów dystrybucji. Naszym celem jest kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów przy utrzymaniu wysokiej rentowności – zadeklarował Zbigniew Łobacz, właściciel firmy Wema. - Zmiany w kanale sprzedaży detalicznej zaplanowane są na okres trzech kolejnych lat i mają na celu znaczącą rozbudowę sieci salonów. Sprzedaż hurtowa ma zostać wzmocniona poprzez budowę centrum logistycznego, docelowo funkcjonującej jako oddzielna spółka. Sprzedaż inwestycyjna, będąca stosunkowo nową działalnością spółki, ma się rozwijać poprzez pozyskiwanie klientów w nowych regionach.
Firma Wema istnieje od 15 lat. Jej sieć sprzedaży detalicznej obejmuje 16 salonów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Na  następne kilka lat firma planuje m.in. znaczne rozbudowanie sieci dystrybucyjnej (20 obiektów), która pokryje terytorium niemal całego kraju. Obecnie Wema jest jednym z największych polskich dystrybutorów wyposażenia łazienkowego.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA