Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Jedną z ważniejszych imprez dla akcjonariuszy Grupy Polskie Składy Budowlane są organizowane od trzech lat wewnętrzne targi. Tegoroczna edycja, która odbyła się 22-23 kwietnia w Kielcach zgromadziła ok. 1700 przedstawicieli przemysłu budowlanego.

Wewnętrzne targi Grupy PSB to impreza zamknięta dla szerokiej publiczności. Uczestniczą w niej jedynie przedstawiciele branży budowlanej: producenci materiałów budowlanych i wykończeniowych oraz firmy kupieckie zrzeszone w Grupie. Podczas trzeciej edycji targów, która została zorganizowana w Centrum Konferencyjnym Targów Kieleckich, swoją ofertę zaprezentowało 133 producentów (wśród których znalazły się takie firmy jak: Grass, Kreisel Technika Budowlana, Lafarge Gips, Paroc, Termo-Organika). Targi odwiedziło ok. 220 firm kupieckich.

Targi wewnętrzne Grupy PSB stają się jedną z ważniejszych imprez skupiających branżę budowlaną. Świadczy o tym nie tylko to, że w imprezie uczestniczą niemal wszyscy obecni na rynku polskim producenci materiałów budowlanych i wykończeniowych, którzy są jednocześnie dostawcami Grupy PSB, ale także osiągane wyniki. W ciągu 2 dni targów zawarto ponad 2 tys. kontraktów o łącznej wartości ok. 60 mln zł - o 46% więcej w porównaniu z zeszłorocznymi targami. Wartość kontraktów stanowi 8% zeszłorocznych przychodów centrali Grupy PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych.

Mirosław Lubarski, dyrektor marketingu Grupy PSB uważa, że do sukcesu trzeciej edycji targów przyczyniło się głównie lepsze przygotowanie zarówno składów, jak i producentów oraz większa frekwencja, a także pozytywne nastroje wśród kupców co do oczekiwanego popytu na rynku w nadchodzących miesiącach.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA