Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Trwa akcja marketingowa firmy Lasselsberger. Właściciel 3 czeskich marek płytek ceramicznych - Rako, Keramika HOB i BohemiaGres - wraz ze swoimi regionalnymi dystrybutorami organizuje szkolenia dla architektów i projektantów wnętrz. Jedno z ostatnich spotkań odbyło się 21 maja w Białymstoku.

Inicjatorem szkolenia w Białymstoku była firma Centrobud, a współorganizatorem białostocki oddział SARP. Kerpol (generalny przedstawiciel w Polsce firmy Lasselsberger SA) zadbał o merytoryczną część szkolenia - osoby prowadzące spotkanie oraz materiały promocyjne. Z zaproszenia Centrobudu skorzystało ponad 30 architektów i projektantów z Podlasia.

Oprócz prezentacji firmy Lasselsberger i oferty czeskich płytek ceramicznych, Kerpol promował ogłoszony na targach Budma konkurs na zastosowanie czeskiej płytki w architekturze \"Projekt Roku 2004\". Konkurs adresowany jest właśnie do środowiska projektantów, a jego celem jest promocja najlepszych projektów - także pomieszczeń mieszkalnych - w realizacji których użyte zostały płytki czeskich marek. Na zwycięzców poszczególnych kategorii czekają atrakcyjne nagrody.

- Celem spotkań jest podnoszenie wiedzy architektów i projektantów wnętrz na temat oferty czeskich płytek ceramicznych. Służą one też wspomaganiu promocji lokalnych dealerów firmy. Każdemu dystrybutorowi, który zgłosi akces organizacji szkolenia zapewniamy kadrę szkolącą oraz materiały promocyjne - mówi Mariusz Woynarski, dyrektor generalny w firmie Kerpol.

Kolejne szkolenia z udziałem Kerpolu zaplanowane są w Gdańsku, Tarnowie i Przemyślu, przy współpracy z firmami Bazar, Mistar oraz Domus.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA