Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Jak co roku na wiosnę firma Geberit Sp. z o.o. zorganizowała w swej warszawskiej siedzibie spotkanie dla dziennikarzy. Odbyło się ono 19 marca br. Dziennikarze mogli wspólnie z dziećmi wziąć udział w szeregu konkursów, zabaw i gier utrzymanych w konwencji cyrkowej. Nie zabrakło też popisów zawodowców. Goście byli świadkami m.in. pokazu połykania ognia i profesjonalnej żonglerki.

Impreza stała się również okazją do przekazania dziennikarzom informacji o wynikach finansowych Grupy Geberit. Rok 2004 okazał się kolejnym korzystnym finansowo dla koncernu. Sprzedaż Grupy Geberit wzrosła o 35,8% w porównaniu do ub.r., osiągając wartość 1906,8 mln CHF. Zysk netto był wyższy od ubiegłorocznego o 31,5% i osiągnął poziom 193,3 mln CHF. Zarząd grupy widzi możliwości utrzymania aktualnego tempa wzrostu wyników operacyjnych, a co za tym idzie dalszego podwyższania dywidendy. Dobrych warunków rozwoju upatruje się głównie w Europie Centralnej i Wschodniej, w Wielkiej Brytanii, Ameryce Północnej, Chinach oraz Południowo-Wschodniej Azji.

Firma Geberit Sp. z o.o. 19 marca oficjalnie poinformowała też o rozpoczęciu konkursu \"Najważniejszy przycisk w domu\". Zadaniem wszystkich chętnych do wzięcia w nim udziału jest zaprojektowanie przycisku spłukującego do podtynkowego zestawu Geberit Duofix. Jedynym wymogiem projektowym stawianym uczestnikom przez organizatora jest kwestia wielkości przycisku - musi posiadać wymiary 16,4 x 24,6 cm. Jury, w skład którego wejdą architekci i przedstawiciele firmy Geberit, oceniać będzie przede wszystkim nowatorstwo pomysłu, użyteczność rozwiązania oraz jego walory estetyczne. Zwycięzca, oprócz zdobycia nagrody, ma szansę na podpisanie kontraktu na sprzedaż praw autorskich do projektu przycisku. Prace składać należy do 20.04.2005 r. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.geberit.pl.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA