Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Ceramika Paradyż unowocześniła swoją stronę internetową wprowadzając postać Karoliny – Wirtualnego Doradcy. Odwiedzający witrynę internetową firmy w łatwy sposób mogą otrzymać informacje o interesujących produktach, zadając pytanie elektronicznemu ekspertowi.
„Witaj nazywam się Karolina i jestem Wirtualnym Doradcą firmy Paradyż. Jak masz na imię?”. Tymi słowami postać kobiety wita się z osobami odwiedzającymi stronę Ceramiki Paradyż. Wpisując pytanie lub wybierając jedno z listy w łatwy sposób można uzyskać odpowiedź na interesujące zagadnie bez konieczności przeszukiwania strony. Wśród szerokiego wachlarza pytań z listy można wybrać te dotyczące kolekcji i produktów, nagród otrzymywanych przez Ceramikę, informacji o firmie, informacji o programach Light Decor oraz CAD Decor, danych o dostawie i cenach. Można również zadać własne pytanie, na które wirtualny ekspert postara się odpowiedzieć.
- Zdecydowaliśmy się na implementację tego innowacyjnego przedsięwzięcia mając na celu wprowadzenie nowej jakości oraz uatrakcyjnienie naszego serwisu internetowego. Jesteśmy pierwszą firmą z branży płytek ceramicznych, która zdecydowała się na Wirtualnego Doradcę – powiedział Piotr Tokarski, prezes Grupy Paradyż.
Technologia tzw. chatterbotów umożliwia komunikację pomiędzy użytkownikiem a serwisem internetowym. Internauta wpisuje swoje pytania w języku naturalnym, a system odpowiada na nie, wykorzystując komunikacje werbalną, uwzględniając kontekst i posiadaną bazę wiedzy.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA