Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Ceramika Paradyż unowocześniła swoją stronę internetową wprowadzając postać Karoliny – Wirtualnego Doradcy. Odwiedzający witrynę internetową firmy w łatwy sposób mogą otrzymać informacje o interesujących produktach, zadając pytanie elektronicznemu ekspertowi.
„Witaj nazywam się Karolina i jestem Wirtualnym Doradcą firmy Paradyż. Jak masz na imię?”. Tymi słowami postać kobiety wita się z osobami odwiedzającymi stronę Ceramiki Paradyż. Wpisując pytanie lub wybierając jedno z listy w łatwy sposób można uzyskać odpowiedź na interesujące zagadnie bez konieczności przeszukiwania strony. Wśród szerokiego wachlarza pytań z listy można wybrać te dotyczące kolekcji i produktów, nagród otrzymywanych przez Ceramikę, informacji o firmie, informacji o programach Light Decor oraz CAD Decor, danych o dostawie i cenach. Można również zadać własne pytanie, na które wirtualny ekspert postara się odpowiedzieć.
Zdecydowaliśmy się na implementację tego innowacyjnego przedsięwzięcia mając na celu wprowadzenie nowej jakości oraz uatrakcyjnienie naszego serwisu internetowego. Jesteśmy pierwszą firmą z branży płytek ceramicznych, która zdecydowała się na Wirtualnego Doradcę – powiedział Piotr Tokarski, prezes Grupy Paradyż.
Technologia tzw. chatterbotów umożliwia komunikację pomiędzy użytkownikiem a serwisem internetowym. Internauta wpisuje swoje pytania w języku naturalnym, a system odpowiada na nie, wykorzystując komunikacje werbalną, uwzględniając kontekst i posiadaną bazę wiedzy.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA