Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Innowacje i wyznaczanie światowych trendów to specjalność firmy Hansgrohe. Hitami tegorocznej edycji ISH we Frankfurcie były jej dwie najnowsze kolekcje: „PuraVida” oraz „Axor Urquiola”. Obie wpisują się w wizję łazienki postrzeganej jako przestrzeń indywidualnego projektowania, doświadczanej wszystkimi zmysłami, pełnej życia i subtelnej elegancji.

PuraVida. Cechą charakterystyczną kolekcji jest podwójne wykończenie kolorystyczne: białej, lakierowanej powierzchni z błyszczącym chromem. Styk powierzchni biel-chrom, dzięki zastosowaniu specjalnej technologii, jest precyzyjny i gładki. Sylwetki baterii zdają się wyrastać z białej ceramiki, co daje wrażenie jedności, zaś łazienka nabiera subtelnej lekkości i świeżości. Baterie umywalkowe są wyposażone w perlatory, ukryte w dolnych częściach wylewek, z możliwością regulacji kąta strumienia. To rozwiązanie, w połączeniu z lśniącą bielą korpusów, sprawia, że woda zdaje się pojawiać znikąd...
Znakiem rozpoznawczym „PuraVida” są także płaskie formy, ujęte w łagodne linie krawędzi, przyjazne, wręcz aksamitne. Dlatego nawet duża, kwadratowa głowica prysznicowa (400 mm) z tej kolekcji staje się subtelną oprawą dla wody. W główkach prysznicowych zastosowano  technologię „AirPower”, polegającą na mieszaniu wody z powietrzem, co daje efekt miękkiego, relaksującego strumienia. Po raz pierwszy wprowadzono do nich strumień „Caresse Air” typu masażowego, wypływający z 5 wirujących dysz.  Aż trzy produkty z programu „PuraVida” – główka prysznicowa, głowica górna i bateria umywalkowa – otrzymały nagrody iF DesignAward 2009. Nagrodę przyznano także urządzeniu do elektronicznej obsługi pryszniców „Rain Brain”, które można skonfigurować z „PuraVida”.
W linii „PuraVida” dostępny jest pełny pogram armatury łazienkowej oraz akcesoria. Do wyboru powierzchnie chrom/biel oraz chrom/chrom.

Axor Urquiola. Zmysłowa i poetycka: łazienka z przestrzeni marzeń. To kompleksowa wizja intymnej przestrzeni relaksu połączonej z sypialnią, w której jest miejsce na pamiątki z podróży, kwiaty i ulubione drobiazgi. Pozwala spędzać czas we dwoje albo osobno, dając możliwość wydzielania stref użytkownikom, tak by w każdej sytuacji czuli się bezpiecznie i swobodnie. Misy umywalek (3 modele) i wanna z tej kolekcji nawiązują kształtami do tradycyjnych balii, kojarzących się z beztroskim dzieciństwem, do „starych, dobrych czasów”, a materiał, z którego są wykonane (kompozyt mineralny), gwarantuje wysoką jakość i przyjemne w dotyku doznania. Wzornictwo armatury łączy zaokrąglone linie z lśniącymi, chromowanymi powierzchniami oraz płaskimi formami wylewek. Część elementów ma po kilka funkcji. To m.in. umywalki i wanna z uchwytami-relingami na ręczniki, a także bateria umywalkowa Highriser, wyposażona w mydelniczkę/kubek (można je dowolnie wymieniać; są oferowane jako komplet). Grzejnik-parawan organizuje zaś przestrzeń, oddając jej jednocześnie ciepło, ale jest też możliwość wybrania wersji do zawieszenia na ścianie.
Kolekcja otrzymała już kilka prestiżowych nagród: parawan/grzejnik i umywalka wisząca – Design Plus 2009, komplet bateria umywalkowa jednouchwytowa z okrągłą misą wolnostojącą – red dot 2009.
Kolekcja „Axor Urquiola” jest najbogatszą w ofercie marki Axor. Kolor powierzchni: chrom.

Hansgrohe, ul. Sowia 12, 62-080 Tarnowo Podgórne, tel. (061) 816 86 00, fax (061) 816 86 09, e-mail: info@hansgrohe.pl, www.hansgrohe.pl

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA