Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Zdjęcia Szymona Brodziaka wykonane na potrzeby sesji wizerunkowej 2010 oraz kampanii reklamowej 2008 dla firmy Instal-Projekt zostały wyróżnione w tegorocznej edycji konkursu Prix de la Photographie Paris.
Tegoroczna wizerunkowa sesja autor-stwa Szymona Brodziaka miała odzwierciedlić przede wszystkim to, jak zmieniła się w ostatnich latach rola grzejników we wnętrzach. Grzejniki nie są już skrzętnie skrywane – wychodzą na pierwszy plan, kreują nastrój, współgrają ze swoim otoczeniem lub są dominującym akcentem o zaskakującej formie i nietypowym kolorze.
Sukces Szymona Brodziaka jest tym bardziej znaczący, że na tegoroczny konkurs Px3 nadeszło kilka tysięcy zgłoszeń z ponad 85 krajów. Prace były oceniane przez międzynarodowe jury, składające się z kilkudziesięciu autorytetów w dziedzinie fotografii. Jego celem jest promowanie sztuki fotografii w jej różnych odmianach. Wystawa nagrodzonych prac odbyła się w lipcu 2010 w galerii Espace Dupon w Paryżu, został też wydany specjalny album dokumentujący tę edycję konkursu.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA