Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Tegoroczne lato jest szczególnym okresem dla krakowskiej Armatury – w firmie dokonał się i dokonuje w dalszym ciągu szereg poważnych zmian
w zakresie sprzedaży i marketingu.

Producent postanowił odświeżyć swój wizerunek poprzez m.in. szeroko zakrojoną kampanię reklamową
oraz wprowadzenie nowych materiałów reklamowych, nowych opakowań, zawieszek na baterie oraz ekspozytorów.
Od 6 lipca Krakowska Fabryka Armatur SA w obrocie gospodarczym używa oficjalnego skrótu Armatura Kraków SA. Rewitalizacji uległo także samo logo firmy. Ponadto dokonano segmentacji oferty – wyodrębniono grupę produktów pod nazwą Premium Class przeznaczoną dla bardziej wymagających klientów, zaś pozostały asortyment podzielono na segmenty Royal Class, Medium Class oraz Basic Class.
Zmiany objęły również obsadę stanowisk kierowniczych w pionie handlowym. Za sprzedaż odpowiada obecnie Sławomir Jura, za marketing – Dawid Niedojadło, zaś za serwis techniczny – Marek Parafiański.
Wspomniane zmiany wiążą się z nową strategią firmy ukierunkowaną na rozszerzanie i unowocześnianie oferty. Z początkiem lipca Armatura Kraków SA wprowadza na rynek pięć nowych rodzin baterii (51 modeli), w tym cztery jednouchwytowe („Ametyst”, „Cyrkon”, „Lazuryt” i „Baryt”) oraz jedną dwuuchwytową („Symetric”). Jednocześnie Armatura Kraków SA jako jedyny producent w Polsce wprowadziła 100-letnią gwarancję na wszystkie swoje baterie zakupione w punktach sprzedaży po 1 lipca br.

Dariusz Cygal, dyrektor handlowy Armatury Kraków SA

Prawdziwą miarą jakości stało się zadowolenie nabywcy osiągane poprzez szybkie i skuteczne reagowanie na dynamiczne zmiany jego oczekiwań. Oczekiwań nie tylko co do jakości wyrobu, ale i stale rosnących wymagań wobec całego środowiska otaczającego wyrób. Aby spełnić te wymagania dokonaliśmy szeregu zmian zarówno w zakresie polityki handlowej, jak i strategii marketingowej. Reorganizacja sieci handlowców poprzez wprowadzenie nowych zasad i narzędzi pracy, nowe narzędzia marketingowe to tylko część przemian mających na celu usprawnienie współpracy z partnerami handlowymi. Efektem powyższych zmian jest odświeżenie wizerunku Armatury Kraków SA, jako firmy nowoczesnej, prężnie działającej, otwartej na zmiany i rozwój.

(AT)

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA