Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

W czerwcu i w lipcu br. firma Fondital Nova Florida wprowadziła znaczące zmiany do swojego programu lojalnościowego dla instalatorów.
W czerwcu 2006 roku do programu włączony został kocioł Fondital – „Flores Dual”, z kolei od 1 lipca 2006 firma zaczęła współpracę z firmą Valsir Polska, która do Fondital Partner „wniosła” dwie spłuczki („Winner” i „Evolut”) oraz rurę wielowarstwową „Pexal”. Obie firmy działają w strukturach jednego koncernu – Fondital Group, w skład którego obecnie wchodzi 12 firm.
Kolejnym zamierzeniem firmy jest stworzenie jesienią 2006 roku Akademii Instalatora – przedsięwzięcia, które będzie skierowane do instalatorów – uczestników programu lojalnościowego. W ramach Akademii będą oni cyklicznie otrzymywali materiały, które będą im pomocne w trakcie pracy i dostarczą informacji na temat montażu oraz obsługi urządzeń oferowanych przez firmy Fondital i Valsir.

Tomasz Kukułka, dyrektor handlowy firmy Fondital Nova Florida Polska
Współpraca firm Fondital i Valsir obejmuje jedynie uczestnictwo obu firm w programie dla instalatorów. Nie określamy ram czasowych, co w praktyce oznacza współpracę w dłuższym okresie. Sam program nie ma na celu łączenia polityki obu firm, ani też łączenia marek. Jego zadaniem jest stworzenie optymalnych warunków dla pracy instalatora. Stąd kilka dróg dotarcia do wykonawców poprzez Fondital Partner: głównym celem jest edukacja „produktowa” – staramy się dostarczyć instalatorom maksimum wiedzy o produktach, które objęte są programem, a które instalatorzy montują na co dzień. Zapraszając Valsir do Fondital Partner myśleliśmy przede wszystkim o  zysku instalatora. Ważnym celem jest również edukacja uczestników. Oczywiście zależy nam także na promocji naszych marek oraz na jak najszerszym dotarciu do klientów, co pozwoli nam z optymizmem spoglądać w przyszłość w zakresie zwiększania udziałów w rynku i sprzedaży.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA