Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

250 sklepów PSB Mrówka na 15-lecie sieci

  • Autor: Redakcja RynekLazienek.pl
  • 26 cze 2017 09:29
250 sklepów PSB Mrówka na 15-lecie sieci
Fot. PSB Mrówka
250 sklepów PSB Mrówka na 15-lecie sieci
250 sklepów PSB Mrówka na 15-lecie sieci

W tym roku sieć PSB Mrówka powiększyła się o 18 nowych placówek, osiągając tym samym liczbę 250 marketów dysponujących łącznie powierzchnią ponad 290 tys. mkw.

REKLAMA

Mrówki to najliczniejsza w Polsce sieć sklepów oferujących towary niezbędne do remontu oraz utrzymania domów i ogrodów. Prowadzone są przez polskie, niezależne firmy rodzinne zrzeszone w Grupie PSB. Szacujemy, iż regularne zakupy w Mrówkach robi ok. 3 mln  Polaków. Lokalizowane są one przede wszystkim w miejscowościach powiatowych oraz gminnych.

Sklepy w małych ośrodkach noszą nazwę Mini-Mrówka i mają powierzchnię od 300 do 800 mkw. Obecnie Grupa PSB ma 72 markety Mini-Mrówka. Zdarzają się jednak wyjątki - w miniony piątek powstała Mrówka w Kielcach - ma ona powierzchnię 4000 mkw.  i oferuje ok. 40 tysięcy pozycji asortymentowych. Obok Warszawy i Poznania to jedyne miasta wojewódzkie, w których funkcjonują Mrówki. Markety o takiej powierzchni działają także w Gnieźnie i  Przemyślu, zaś największa Mrówka w Elblągu ma 5 tys. mkw.

Jednak zasadniczym celem Grupy PSB jest otwieranie Mrówek w małych ośrodkach – do końca roku powstanie jeszcze ok. 20 takich sklepów. W czerwcu br. Mrówki obchodzą jubileusz 15-lecia, z tej okazji odbywają się festyny w miejscowościach, w których funkcjonują markety oraz trwa ogólnopolska loteria z mnóstwem atrakcyjnych nagród.  

Od wielu lat obserwujemy dobrą koniunkturę w segmencie związanym z remontami oraz utrzymaniem domów w małych miejscowościach. Tak było i w 2016 r. - przychody całej sieci detalicznej, w wyniku wzrostu popytu oraz uruchomienia nowych placówek, wzrosły aż o 20% i osiągnęły poziom 1,5 mld zł. Zaś po I kwartale 2017 r. przychody Mrówek wyniosły 300 mln zł i były również o 20% wyższe niż przed rokiem.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA