Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Atlas startuje z nową kampanią

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 23 lis 2015 19:59
Atlas startuje z nową kampanią
Wywiad Marcina Propopa z Kamilem Stochem to jeden z elementów kampanii./ fot. Atlas

Atlas, główny sponsor Kamila Stocha, startuje z kampanią wizerunkową skupioną wokół mistrza skoków narciarskich. „Poznaj Mistrza” to akcja angażująca fanów skoczka w sportową zabawę.

REKLAMA

Kampania „Poznaj Mistrza” została podzielona na pięć etapów, odbywających się w trakcie trwania Pucharu Świata w skokach narciarskich 2015/2016. Na dedykowanej kampanii stronie będzie można m.in. obejrzeć ekskluzywny wywiad ze sportowcem, wybrać kask dla mistrza czy też śledzić jego przygodę jako glazurnika.

Celem projektu jest przybliżenie Polakom firmy Atlas, która od 15 stycznia br. sponsoruje Kamila Stocha. Projekt powstał również z myślą o Portalu AtlasFachowca.pl, skupiającym wokół marki Atlas 50 tys. profesjonalistów branżowych, w tym Certyfikowanych Fachowców Atlas. Na portalu, inwestor może znaleźć wykonawcę prac budowlanych i wykończeniowych, czyli „mistrza w swoim fachu”.

- Choć skoki narciarskie i chemia budowlana pozornie mają ze sobą niewiele wspólnego, to zarówno w naszej branży, jak i w sporcie bardzo ważne jest profesjonalne podejście, sumienna praca, chęć doskonalenia się i pasja – mówi Jacek Bik, Kierownik Komunikacji w firmie Atlas. – Niezależnie od tego, czy na placu budowy czy na skoczni, każdy może być mistrzem jeśli od początku do końca wkłada serce w to, co robi. Kamil Stoch i wykonawcy zgromadzeni na Portalu AtlasFachowca.pl wyznają te same wartości, są mistrzami w swoim fachu. To właśnie im dedykujemy naszą kampanię, pragnąc jednocześnie przedstawić Polakom naszych Mistrzów, wspieranych przez nas w ramach motto „Atlas wspiera fachowców”. Czynimy to m.in. przez kreatywny sponsoring sportowy i dostępność szerokiej gamy profesjonalnych produktów chemii budowlanej.

Pierwszy etap rusza 20 listopada. „Poznaj Mistrza” to specjalny wywiad przeprowadzony z Kamilem Stochem przez dziennikarza Marcina Prokopa. Film jest dostępny w unikalnej, interaktywnej wersji, dzięki czemu każdy widz będzie mógł poznać nie tylko ciekawe fakty dotyczące życia i kariery sportowca, ale także sprawdzić swoją wiedzę odpowiadając na 10 pytań. Najwierniejsi kibice będą mogli wziąć udział w konkursie na oficjalnym profilu marki Atlas na Facebooku i wygrać czapki ze wspólnej kolekcji Kamila Stocha i Atlasa.

24 listopada ruszy „KASKing”, niemniej ważna od inicjującego etapu część kampanii, w której fani sportowca będą mogli wykazać się największym zaangażowaniem, wybierając kask dla mistrza.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA