Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Azario podsumowuje rok 2016

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 27 marz 2017 10:42
Azario podsumowuje rok 2016
Spotkanie Partnerów sieci salonów łazienkowych BLU. Fot. BSP 2017
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016
Azario podsumowuje rok 2016

Azario podsumowuje rok 2016 na Refleks Sales Power i BLU Sales Power.

REKLAMA

REFLEKS SALES POWER to cykliczna branżowa konferencja na którą raz w roku przybywają Prezesi i Dyrektorzy dostawców firmy Refleks.

To bardzo ważne spotkanie poświęcone jest podsumowaniu poprzedniego roku. Przede wszystkim chodzi tu o wymianę informacji, rozwiązywanie istniejących problemów dla polepszenia współpracy. Istotnym punktem jest również analiza sprzedaży gdzie każdy przedstawiciel firmy może zapoznać się z dynamiką wzrostów i spadków sprzedaży swoich produktów na tle konkurencji. Marka Azario zadebiutowała w portfelu produktów Refleksu zajmując miejsce w TOP 10 czołowych dostawców.

Kolejnego dnia (23 marca) odbyła się konferencja BLU SALES POWER. Tym razem uczestnikami byli partnerzy biznesowi Refleksu którzy współtworzą sieć salonów łazienkowych BLU oraz kierownicy salonów.

Podsumowany został rok 2016, gdzie marka Azario wyróżniała się w wielu analizach i statystykach handlowych zajmując w nich czołowe miejsca. - Na bazie wieloletniego doświadczenia w branży i obserwacji kreuję nowoczesną politykę handlowo marketingową wpisującą się w potrzeby trendów rynkowych. - mówi Piotr Kulaziński manager marki Azario

Spotkanie to było również okazją przedstawienia wdrożeń płytkowych na 2017 rok. Nowości Azario cieszyły się dużym zainteresowaniem zarówno pod kątem wzorów jak i sposobu prezentacji.

- Nasze osiągnięcia to dobry prognostyk na przyszłość. Z miesiąca na miesiąc marka coraz bardziej doceniana jest przez Partnerów sieci BLU co daje mi jeszcze więcej satysfakcji, zapału i energii do działania. - dodaje Piotr Kulaziński

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA