Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 04 kwi 2019 11:04
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Organizatorzy moskiewskich targów MosBuild spodziewają się ponad 65 tys. specjalistów z branży budowlanej oraz wyposażania wnętrz (sprzedawcy, projektanci wnętrz i architekci), którzy przez 4 dni odwiedzą ponad 1200 stoisk. Do 4 kwietnia br. przybyło już ponad 51 tys. odwiedzających więc jest szansa, że organizatorzy osiągną swój cel. Fot. MosBuild 2019
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild
Branża łazienkowa na moskiewskich targach MosBuild

Przez 4 dni targowe ponad 65 tys. specjalistów z branży budowlanej oraz wyposażenia wnętrz odwiedzi około 1200 stoisk, gdzie można obejrzeć najnowocześniejsze technologie i materiały budowlane. Na moskiewskich targach MosBuild znalazła się przestrzeń wystawowa do prezentacji produktów niezbędnych do wyposażania łazienek. Zobacz, co prezentują firmy z branży łazienkowej na MosBuild.

REKLAMA

Organizatorzy moskiewskich targów MosBuild spodziewają się ponad 65 tys. specjalistów z branży budowlanej oraz wyposażania wnętrz (sprzedawcy, projektanci wnętrz i architekci), którzy przez 4 dni odwiedzą ponad 1200 stoisk. Do 4 kwietnia br. przybyło już ponad 51 tys. odwiedzających więc jest szansa, że organizatorzy osiągną swój cel.

Ceremonia otwarcia

Tegoroczna już 25 edycja targów MosBuild odbywa się w Crocus Expo. Podczas porannej ceremonii otwarcia imprezy, która miała miejsce 2 kwietnia br., wzięło udział wielu ministrów i szefów rosyjskich stowarzyszeń budowlanych.

Wśród nich był Aleksander Smetanow, zastępca Moskiewskiej Dumy Miejskiej, który powiedział: MosBuild to prawdziwe święto marketingu; kluczowe firmy poznają nowych klientów i prezentują swoje produkty oraz najnowsze osiągnięcia w branży. Obecnie w Moskwie trwają zakrojone na szeroką skalę remonty, mające na celu poprawę warunków mieszkaniowych i infrastruktury dla moskiewskich mieszkańców. Jestem pewien, że wystawcy będą dziś mogli wykorzystać swoje materiały w tych dużych projektach.

Czytaj także: Poznaj najlepsze salony łazienkowe 2019 roku!

Po ceremonii otwarcia rozpoczęły się targi MosBuild, gdzie tysiące profesjonalistów z branży budowlanej i wnętrz wypełniło hale Crocus Expo szukając nowych partnerów, materiałów oraz inspiracji.

Co znajdziemy w programie? .

Tegoroczna wystawa MosBuild jest doskonale dostosowana do zmieniających się potrzeb rosyjskiego sektora budynków i wnętrz. Zarówno zwiedzający, jak i wystawcy mogą korzystać z wielu nowych funkcji, takich jak:

- VR Space autorstwa Diany Balashovej, która oferuje futurystyczny wirtualny model 3D, w którym zwiedzający mogą wejść do wnętrza przestrzeni i współtworzyć ją poprzez wybór materiałów budowlanych

- Forum Architektoniczne, program czterech sesji mających na celu omówienie trendów architektonicznych i aktualnych problemów branży

- Idealny Dom, w pełni wybudowany i urządzony dom o powierzchni 400 m2, zaprojektowany przez najlepszych rosyjskich projektantów, wykorzystujących materiały i produkty firm wystawienniczych

Pierwszy dzień Forum obejmował kluczowe trendy, strategie i analizy rynkowe rynku DIY. A co atrakcyjnego organizatorzy MosBuild przygotowali dla firm z branży łazienkowej oraz odwiedzających zainteresowanych tematyką wyposażenia łazienek?

MosBuild idealne dla łazienek

W środę swoją prezentację wygłosił Marcel Wanders, holenderski projektant nazwany przez New York Times "Lady Gaga of design", który m.in. zaplanował kolekcję The New Classic dla marki Laufen.

Marcel Wanders wygłosił przemówienie na temat swojego podejścia i myśli o designie, mówiąc: Żyjemy w czasach zdominowanych przez filozofię modernistyczną, racjonalistyczną, minimalistyczną i funkcjonalistyczną. Modernistyczne podejście polega na tym, że tworząc coś na jutro, przeszłość nie ma znaczenia, nie patrzy się wstecz. Co to oznacza dla rzeczy, które tworzymy dzisiaj? Będą one po prostu nieistotne dla przyszłości. – Nowość trwa sekundę, potem już jej ma, to już nie jest nie jest nowe – kontynuował Marcel Wanders. – Nie chcę projektować tylko nowych rzeczy, chcę projektować dobre rzeczy. Nie staram się, żeby były racjonalne, staram się, żeby były ludzkie. Nie chcę projektować rzeczy, które są łatwe do zrobienia, tanie w zakupie i łatwe do wyrzucenia. Chcę robić rzeczy, które przekażecie swoim dzieciom, a one ich dzieciom.

Kolekcję marki Laufen New Claasic można zobaczyć na ekspozycji Idealny Dom. Ponadto specjalnie dla branży łazienkowej przygotowano oddzielne stoiska ekspozycyjne w pawilonie 3 3 (hala 14 i 15), a dedykowane kompleksowemu wyposażeniu łazienkom.

Wśród głównych wystawców znalazły się takie firmy i marki, jak: Cersanit, Laufen, Roca, Laminam, Besco i wiele, wiele innych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA