Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 01 marz 2016 09:09
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Na targach Budma 2016 zaprezentowało się ponad 16 wystawców oferujących wyposażenie i armaturę łazienkową, jak i chemię budowlaną oraz elektronarzędzia. Wśród nich znalazła się firma Zehnder Polska.
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]
Branża łazienkowa na targach Budma 2016 [fotorelacja]

Ponad 800 wystawców, setki nowości produktowych, rynkowe premiery, jak i szereg merytorycznych wydarzeń towarzyszących i dyskusji. Wśród nich swoją ofertę zaprezentowały także firmy z branży łazienkowej.

REKLAMA

Wśród kilku tysięcy zagranicznych gości, którzy odwiedzili tegoroczne targi, aż 300 kupców z 17 krajów świata wzięło udział w specjalnie przygotowanym dla nich Programie Hosted Buyers.

Wśród zagranicznych gości zaproszonych na tegoroczne targi Budma znaleźli się też wystawcy z Turcji, Niemiec, czy też i Belgii. Zaprezentowali oni bogatą ofertę produktów ze swoich rodzimych krajów.

Ponadto zagraniczni eksperci i zaproszeni goście wygłosili ponad 100 prelekcji na kilkudziesięciu konferencjach, seminariach i prezentacjach poruszających najważniejsze i najbardziej aktualne dla branży budowlanej zagadnienia.

Branża łazienkowa na targach

Na targach Budma 2016 zaprezentowało się ponad 16 wystawców oferujących wyposażenie łazienek i chemię budowlaną oraz elektronarzędzia. Wśród nich znalazły się takie firmy jak: Zehnder, Franke, Stella akcesoria łazienkowe, Uzin, WIM czy też Mapei. Jeżeli chodzi o wpusty liniowe i brodziki to pojawiły się dwie firmy: niemiecka Hutterer & Lehner oraz Aquateam, prezentująca powłokę Cossolid soft, zastosowaną jako powłoka do płyt brodzikowych.

Ciekawostką był innowacyjny system do poziomowania płytek Quick level od firmy MTT, który ma ułatwiać i przyspieszać prace glazurnicze. Pilarki i przecinarki do płytek ceramicznych zaprezentowała włoska firma Raimondi oraz Hitachi Power Tools Polska.

Warto wspomnieć że z producentów okładzin ceramicznych pojawił się białoruska firma Belani 2016, którą reprezentowała firma Gato Group Poland. Zaprezentowała ona  najnowszą kolekcję płytek ceramicznych Wisteria.

Na targach nie zabrakło też firm z Turcji, które specjalizowały się w produkcji wyposażenia i armatury łazienkowej. Wśród nich należy wymienić Plasmaks oraz GPD, które zaprezentowały zestawy prysznicowe i baterie łazienkowe.

Swoje produkty na targach miała też pokazać firma Wiper, ale tydzień przed rozpoczęciem Budmy 2016 i zrezygnowała ze stoiska targowego. Dlaczego?

Nieliczna reprezentacja łazienek

Właściwie dlaczego branża łazienkowa jest tak słabo reprezentowana na tak dużych targach budowlanych jakimi jest Budma?

Otóż targi Budma są targami ogólnobudowlanymi i wielu producentów działających na rynku branży łazienkowej uważa, że są zbyt mało wyspecjalizowane dla ich branży. Przez to trudniej im dotrzeć do konkretnej grupy klientów, którzy są nie tylko zainteresowani w oglądaniu produktów wystawowych.

Jednak, aby dokładniej określić, gdzie tkwi problem braku zainteresowania targami Budma 2016 zapytaliśmy o to kilku producentów wyposażenia łazienkowego.

Przedstawicielka jednej z firm podkreśliła, że warto było zaprezentować się na Budmie 2016 mimo, że otrzymywała sygnały, że jest to nieopłacalne. Jednym z problemów jest, zdaniem naszej rozmówczyni, dosyć duży koszt jaki firmy musza ponosić za wynajęcie przestrzeni wystawowej na targach Budma. Mimo obaw, że stoisko nie będzie cieszyć się wystarczającym zainteresowaniem ze strony odwiedzających, te szybko udało się rozwiać - nasz rozmówca ocenia, że zainteresowanie było tak duże, że przerosło oczekiwania przedstawicieli firmy.

Z kolei przedstawiciele innej firmy, która wycofała się z udziału w targach, mimo zapowiedzi, swoją decyzję argumentuje tym, że wiele firm z branży łazienkowej (mimo że mieli się pokazać na targach Budma 2016) to zrezygnowało z prezentacji swoich produktów na tych targach.

Warto mieć też na uwadze, że rok 2016 to okres gdy odbywają się targi Instalacje, na których grono firm pracujących dla segmentu łazienek będzie już o wiele mocniej reprezentowane. I wiele marek właśnie w tej imprezie upatruje dla siebie szansy, zwłaszcza że organizatorzy Instalacji w tym roku mocno stawiają na obecność tego tematu w programie.

Fot. Radosław Zieniewicz


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Bieda z nędzą. Lepiej byłoby napisać że branża łazienkowa na Budmie nie była reprezentowana. A swoją drogą przydałaby sie taka branzowa impreza z prawdziwego zdarzenia . Mogłyby pokazać się tam firmy którym zalezy na sprzedaży w salonach i mają uporządkowana politykę handlową.
    • Marek , 2016-03-05 08:33:23

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA