Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Branża łazienkowa w Super Brands 2018. Kogo wybrali Polscy konsumenci?

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 02 lut 2018 14:00
Branża łazienkowa w Super Brands 2018. Kogo wybrali Polscy konsumenci?
Fot. Superbrands Polska 2018

O przyznaniu tytułów Superbrands Polska 2018 zdecydowali wyłącznie polscy konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. Kluczowe kryterium brane pod uwagę to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości. Wśród badanych produktów znalazły się: armatura sanitarna i grzejniki oraz ceramika sanitarna.

REKLAMA

W ramach badania konsumenckiego realizowanego przez ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tys. respondentów, określany jest indeks siły marki Superbrands. Indeks jest różnicą polecania i odradzania marki.

Wszyscy laureaci zostaną poinformowani o wyróżnieniu, otrzymają bezpłatny certyfikat oraz możliwość wykorzystania tytułu w działaniach PR. Laureaci mają także możliwość dołączenia do Klubu Superbrands.

Poznajcie łazienkowych Laureatów procesu certyfikacji Super Brands 2018!

Armatura sanitarna i grzejniki

Badane marki: Armatura Kraków, Deante, Delfin, Ferro, Franke, Geberit, Grohe, Hansgrohe, Instal Projekt, Keller, Kludi, Purmo, Teka, Vaillant.

SUPERBRANDS 2018 (wg indeksu siły marki):

  • - GEBERIT (0,21);
  • - VAILLANT (0,16);
  • - FRANKE (0,15).

Ceramika sanitarna

Badane marki: Aquaform, Ceramika Paradyż, Cersanit, Koło, Opoczno Roca, Sanplast, Tubądzin, Villeroy&Boch.

SUPERBRANDS 2018 (wg indeksu siły marki):

  • - KOŁO (0,44);
  • - CERSANIT (0,43).

SUPERBRANDS POLSKA MARKA 2018 (alfabetycznie):

  • - CERAMIKA PARADYŻ,
  • - OPOCZNO,
  • - TUBĄDZIN.

Czytaj także: Hansgrohe SE inwestuje 30 mln Euro w budowę galwanizernii


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Witam serdecznie _arp.
    Mogę odpowiedzieć pytaniem na pytanie -\" co wspólnego piernik do wiatraka? Dlaczego Pan/Pani łączy Wybór roku z Super Brand 2018. Przecie są to są dwa różne konkursy!
    • RR79, 2018-02-07 10:16:57
  • Czy nie szkoda kasy na takie bezsensowne badania ?
    Jeżeli ta ankieta jest bzdurna - po co mam czytać inne Wasze wypociny ???
    Dlaczego ma ktoś płacić za reklamę u Was i udział np. w wyborze Łazienki Roku ???
    * armatura z grzejnikami ???
    * w grzejnikach Vaillant ???
    * gdzie w grzejnikach są np. Kermi, Zehnder, Vasco ???
    * w ceramice sanitarnej Sanplast, Aquaform ???
    * płytki zmieszane z ceramiką łazienkową ???
    • *, 2018-02-06 15:22:07
  • Gratuluję Laureatom przyznanych nagród ale to wszystko za mało
    aby przebywać w ciągu motorowym zdarzeń jakie nas otaczają.
    \" Branding is a set of marketing and communication methods that help
    to distinguish a company or products from competitors\" .
    Jeżeli zatem w portalu łazienkowym
    przebywamy to zasadniczą rzeczą jest czystość a więc \" szufelka,
    zmiotka i woda slodka\". zapominamy o tym najważniejszym a tak
    popularnym bez którego nie da się żyć. Woda jest naszym
    Życiem która zawiera całe dobro nasze i Przodków naszych i
    trzeba odzyskiwać to co zatracone zostało i w zapomnienie poszło
    wykorzystując technologie laboratoryjne jakie oferuje GE Water Treatment
    Technologies. To są wyzwania które przyszłość nadaje.
    To całe piękno lazienkowe z kaflami, wannami i bateriami wielkiego kalibru
    ma służyć wodzie a ona odwdzięczy się
    stokrotnie nam zdrowiem i pełnią dobrego samopoczucia.
    • _arp, 2018-02-03 09:19:10

REKLAMA

REKLAMA