REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Branża łazienkowa w Super Brands 2018. Kogo wybrali Polscy konsumenci?

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 02 lut 2018 14:00
Branża łazienkowa w Super Brands 2018. Kogo wybrali Polscy konsumenci?
Fot. Superbrands Polska 2018

O przyznaniu tytułów Superbrands Polska 2018 zdecydowali wyłącznie polscy konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. Kluczowe kryterium brane pod uwagę to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości. Wśród badanych produktów znalazły się: armatura sanitarna i grzejniki oraz ceramika sanitarna.

REKLAMA

W ramach badania konsumenckiego realizowanego przez ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tys. respondentów, określany jest indeks siły marki Superbrands. Indeks jest różnicą polecania i odradzania marki.

Wszyscy laureaci zostaną poinformowani o wyróżnieniu, otrzymają bezpłatny certyfikat oraz możliwość wykorzystania tytułu w działaniach PR. Laureaci mają także możliwość dołączenia do Klubu Superbrands.

Poznajcie łazienkowych Laureatów procesu certyfikacji Super Brands 2018!

Armatura sanitarna i grzejniki

Badane marki: Armatura Kraków, Deante, Delfin, Ferro, Franke, Geberit, Grohe, Hansgrohe, Instal Projekt, Keller, Kludi, Purmo, Teka, Vaillant.

SUPERBRANDS 2018 (wg indeksu siły marki):

  • - GEBERIT (0,21);
  • - VAILLANT (0,16);
  • - FRANKE (0,15).

Ceramika sanitarna

Badane marki: Aquaform, Ceramika Paradyż, Cersanit, Koło, Opoczno Roca, Sanplast, Tubądzin, Villeroy&Boch.

SUPERBRANDS 2018 (wg indeksu siły marki):

  • - KOŁO (0,44);
  • - CERSANIT (0,43).

SUPERBRANDS POLSKA MARKA 2018 (alfabetycznie):

  • - CERAMIKA PARADYŻ,
  • - OPOCZNO,
  • - TUBĄDZIN.

Czytaj także: Hansgrohe SE inwestuje 30 mln Euro w budowę galwanizernii


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Witam serdecznie _arp.
    Mogę odpowiedzieć pytaniem na pytanie -\" co wspólnego piernik do wiatraka? Dlaczego Pan/Pani łączy Wybór roku z Super Brand 2018. Przecie są to są dwa różne konkursy!
    • RR79, 2018-02-07 10:16:57
  • Czy nie szkoda kasy na takie bezsensowne badania ?
    Jeżeli ta ankieta jest bzdurna - po co mam czytać inne Wasze wypociny ???
    Dlaczego ma ktoś płacić za reklamę u Was i udział np. w wyborze Łazienki Roku ???
    * armatura z grzejnikami ???
    * w grzejnikach Vaillant ???
    * gdzie w grzejnikach są np. Kermi, Zehnder, Vasco ???
    * w ceramice sanitarnej Sanplast, Aquaform ???
    * płytki zmieszane z ceramiką łazienkową ???
    • *, 2018-02-06 15:22:07
  • Gratuluję Laureatom przyznanych nagród ale to wszystko za mało
    aby przebywać w ciągu motorowym zdarzeń jakie nas otaczają.
    \" Branding is a set of marketing and communication methods that help
    to distinguish a company or products from competitors\" .
    Jeżeli zatem w portalu łazienkowym
    przebywamy to zasadniczą rzeczą jest czystość a więc \" szufelka,
    zmiotka i woda slodka\". zapominamy o tym najważniejszym a tak
    popularnym bez którego nie da się żyć. Woda jest naszym
    Życiem która zawiera całe dobro nasze i Przodków naszych i
    trzeba odzyskiwać to co zatracone zostało i w zapomnienie poszło
    wykorzystując technologie laboratoryjne jakie oferuje GE Water Treatment
    Technologies. To są wyzwania które przyszłość nadaje.
    To całe piękno lazienkowe z kaflami, wannami i bateriami wielkiego kalibru
    ma służyć wodzie a ona odwdzięczy się
    stokrotnie nam zdrowiem i pełnią dobrego samopoczucia.
    • _arp, 2018-02-03 09:19:10

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA