Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ceramika Nowa Gala stawia na dotarcie do klienta końcowego

  • Autor: Ryneklazienek.pl
  • 18 kwi 2016 13:59
Ceramika Nowa Gala stawia na dotarcie do klienta końcowego

Interaktywny dom mediowy Mr Target zajmie się promocją online marki Nowa Gala. Firma dotąd stawiała na komunikację z segmentem B2B oraz pracowniami architektonicznymi - teraz chce dotrzeć do klienta końcowego.

REKLAMA

Dom mediowy zajmie się kampanią marki, od działań wizerunkowych po edukacyjne i sprzedażowe, będzie odpowiedzialnym m.in. za budowę dedykowanego serwisu do przeprowadzenia kampanii oraz rekomendację kanałów i narzędzi w ramach swojej oferty.

- Założeniem kampanii jest zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów, edukacja w zakresie korzyści z zastosowania płytek gresowych, jak również analiza intencji zakupowych klienta końcowego – wyjaśnia Beata Hablasek, dyrektor administracji i logistyki firmy Ceramika Nowa Gala.

za: portalmedialny.pl


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Świadomość marki to jedno a oferta produktowa w której brakuje chwytliwych nowości to drugie.Od tego trzeba zacząć a dopiero później wynajmować agencję.
    • deg, 2016-04-19 06:37:37

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA