Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ceramika Nowa Gala stawia na dotarcie do klienta końcowego

  • Autor: Ryneklazienek.pl
  • 18 kwi 2016 13:59
Ceramika Nowa Gala stawia na dotarcie do klienta końcowego

Interaktywny dom mediowy Mr Target zajmie się promocją online marki Nowa Gala. Firma dotąd stawiała na komunikację z segmentem B2B oraz pracowniami architektonicznymi - teraz chce dotrzeć do klienta końcowego.

REKLAMA

Dom mediowy zajmie się kampanią marki, od działań wizerunkowych po edukacyjne i sprzedażowe, będzie odpowiedzialnym m.in. za budowę dedykowanego serwisu do przeprowadzenia kampanii oraz rekomendację kanałów i narzędzi w ramach swojej oferty.

- Założeniem kampanii jest zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów, edukacja w zakresie korzyści z zastosowania płytek gresowych, jak również analiza intencji zakupowych klienta końcowego – wyjaśnia Beata Hablasek, dyrektor administracji i logistyki firmy Ceramika Nowa Gala.

za: portalmedialny.pl


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Świadomość marki to jedno a oferta produktowa w której brakuje chwytliwych nowości to drugie.Od tego trzeba zacząć a dopiero później wynajmować agencję.
    • deg, 2016-04-19 06:37:37

REKLAMA

REKLAMA