Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ceramika Paradyż i Purmo edukują klientów w Internecie

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 27 wrz 2017 14:05
Ceramika Paradyż i Purmo edukują klientów w Internecie

Ruszyła wspólna kampania Ceramiki Paradyż i marki Purmo pod hasłem „Eksperci od Ciepła”. W  ramach współpracy firmy udostępniły w sieci porady ekspertów, które w przystępny sposób przekazują wiedzę zarezerwowaną do tej pory wyłącznie dla fachowców.

REKLAMA

Po zakończonym niedawno konkursie #wStyluParadyż wykorzystującym moc influencer marketingu, przyszedł czas na kolejne działania w sieci. Nowa kampania ma dostarczyć klientom fachową wiedzę o systemach ogrzewania podłogowego oraz promować produkty o wysokim współczynniku przewodzenia ciepła, do których jak potwierdziły badania, należą nowe kolekcje płytek ceramicznych marki Paradyż.

Przydatny content

Na specjalnie dedykowanej stronie internetowej kampanii www.eksperciodciepla.pl, klienci mogą znaleźć wiele praktycznych informacji związanych z ogrzewaniem podłogowym oraz poznać kolekcje płytek ceramicznych wyprodukowanych z myślą o zastosowaniu takiego rozwiązania. Porad udzielają eksperci Ceramiki Paradyż oraz marki Purmo. Pomimo wysokiego stopnia fachowości poruszanych zagadnień, z udostępnionej wiedzy będą mogli skorzystać zarówno profesjonaliści, jak i wszystkie zainteresowane osoby planujące remont lub budowę domu. Czytelna mapa strony doprowadzi użytkownika do informacji o parametrach technicznych poszczególnych produktów, listy salonów oraz polecanych instalatorów ogrzewania podłogowego.

E-benefity

W ramach kampanii będzie można pobrać elektroniczny voucher, uprawniający do 15% zniżki na płytki marki Paradyż oraz darmowy projekt ogrzewania podłogowego. Dodatkowym bonusem dla klienta jest możliwość przedłużenia gwarancji do 7 lat na zakupione płytki ceramiczne oraz możliwość skorzystania z elektronicznego katalogu z inspiracjami łazienkowymi. Wystarczy zarejestrować na  stronie zakup płytek.

Ogrzewanie podłogowe Purmo to nowoczesne rozwiązanie grzewcze, które zapewnia idealny dla człowieka rozkład temperatury, obniżające znacznie koszty ogrzewania domu czy mieszkania. Ceramika Paradyż jest wiodącym producentem płytek ceramicznych w Polsce. Wspólna kampania obu marek, która potrwa do połowy grudnia, prowadzona jest w najważniejszych kanałach on-line oraz w wybranych salonach sprzedaży w całej Polsce.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA