Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:    
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ceramika Paradyż już od 30 lat na rynku

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 14 lut 2019 22:55
Ceramika Paradyż już od 30 lat na rynku
Przez trzy dekady udało się zbudować silne przedsiębiorstwo, które dziś jest wizytówką polskiego przemysłu na świecie. Fot. Ceramika Paradyż

Ceramika Paradyż obchodzi w tym roku jubileusz 30-lecia istnienia na rynku. Przez trzy dekady udało się zbudować silne przedsiębiorstwo, które dziś jest wizytówką polskiego przemysłu na świecie. Okrągła rocznica pozwala na podsumowanie dotychczasowych sukcesów, jak i wyznaczenie planów rozwoju na przyszłość.

REKLAMA

Rok 1989 był czasem niezwykle dynamicznych przemian politycznych i gospodarczych w kraju. Socjalistyczny ustrój przechodził do historii. Rodziła się nowa Polska, a wraz z nią zupełnie nowe możliwości, dające szanse zaistnienia w realnej gospodarce wolnorynkowej. Tak zaczęła się historia Ceramiki Paradyż. 28 sierpnia 1989 r. spisano Umowę Spółki i rozpoczęto przygotowania do produkcji płytek ceramicznych.

Aby sprostać wymaganiom młodego kapitalizmu i rosnącej konkurencji ze strony producentów krajowych i zagranicznych, Ceramika Paradyż postanowiła oprzeć swój rozwój na stałych inwestycjach w technologie, unikalnym wzornictwie i wysokiej jakości produktów. Firma jako pierwsza na polskim rynku oferowała m.in. szkliwione płytki mrozoodporne, mozaikę prasowaną czy heksagon. Zawsze jednak, przy każdym wdrażaniu nowych kolekcji, nadrzędną ideą jest troska i szacunek dla swoich klientów. 

– Płytki mogą produkować wszyscy, my spełniamy marzenia naszych klientów – powtarza Stanisław Tępiński, współzałożyciel Ceramiki Paradyż.

Czytaj także: Dr inż. Ferdynand Gacki, Ceramika Paradyż mówi o przewadze konkurencyjnej, jaką daje przemysł 4.0

30 lat później

Ceramika Paradyż to polska, rodzinna firma. Lider na polskim rynku płytek ceramicznych oraz ceniony na świecie dostawca produktów o wysokiej jakości i unikatowym wzornictwie. Firma jest laureatem najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa przemysłowego: Red Dot Design Award, iF Design i Dobry Wzór, a także Dorocznej Nagrody Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP, doceniających wkład Ceramiki Paradyż w rozwój polskiej kultury i gospodarki.

Od początku działalności jako firma odpowiedzialna społecznie wspiera lokalne społeczności i angażuje się w działania związane ze sportem, filantropią, kulturą i sztuką. Ceramika Paradyż jest także wieloletnim mecenasem Łódź Design Festival, największego wydarzenia poświęconego wzornictwu w tej części Europy.

Dalej napędzać polskie wzornictwo

Jubileusze wspierają tożsamość firmy i przypominają o jej wartościach. Są dobrą okazją nie tylko do podsumowań, ale także do wyznaczenia planów na przyszłość.

– Dzięki zaufaniu naszych Klientów i wspólnemu wysiłkowi wszystkich pracowników przez trzy dekady napisaliśmy piękną historię. W roku jubileuszowym nie zamierzamy jednak tylko wspominać i świętować największych sukcesów. Z nadzieją patrzymy w przyszłość i bierzemy to za dobry punkt wyjścia do rozwoju marki przez kolejne dziesięciolecia – mówi Adam Tępiński, prezes zarządu Ceramiki Paradyż. – Jako aktywna i nowoczesna firma chcemy nadal napędzać polskie wzornictwo i inspirować do tworzenia pięknych, stylowych wnętrz. Nie boimy się wdrażania nowych pomysłów, które realnie odpowiadają na trendy rynkowe. Jesteśmy przekonani, że taka postawa przyniesie w przyszłości wymierne korzyści zarówno dla firmy, jak i naszych partnerów oraz klientów, którym dziś dziękuję za 30 lat zaufania i obecności naszych produktów w polskich domach.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA