Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ceramika Paradyż poszukuje nowych rynków zbytu

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 03 cze 2016 14:00
Ceramika Paradyż poszukuje nowych rynków zbytu
Ceramika Paradyż na targach TOJ Build 2016

W dniach 28-30 kwietnia br. w Tadżykistanie odbyła się czwarta edycja międzynarodowych targów budowlanych „TOJ Build 2016”, która skupiła ponad 80 firm z 20 krajów świata. Jednym z wystawców była Ceramika Paradyż.

REKLAMA

Ceramika Paradyż uczestniczyła w tych targach raz pierwszy, prezentując portfolio swoich trzech marek na największym wśród wystawców, bo zajmującym blisko 50 m2, stoisku.

Przedstawiciele firmy przeprowadzili szereg obiecujących rozmów i zdobyli nowe, perspektywiczne kontakty.

Ceramika Paradyż od wielu lat konsekwentnie realizuje politykę rozwoju m. in. w oparciu o aktywną działalność eksportową oraz ekspansje na nowe rynki. Udział w wydarzeniu wiodącego polskiego producenta płytek ceramicznych, wzbudził duże zainteresowanie nie tylko klientów, ale i lokalnych mediów.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA