Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:    
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ceramika Paradyż wyróżniona tytułem "Firma Dobrze Widziana"

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 10 maj 2019 09:29
Ceramika Paradyż wyróżniona tytułem "Firma Dobrze Widziana"
Ceramika Paradyż została ponownie nagrodzona w konkursie „Firma Dobrze Widziana” organizowanym przez Business Centre Club pod honorowym patronatem Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Uroczyste wręczenie nagród 10. edycji tego prestiżowego wydarzenia odbyło się 8 maja w Warszawie. Fot. Ceramika Paradyż

Ceramika Paradyż została ponownie nagrodzona w konkursie „Firma Dobrze Widziana” organizowanym przez Business Centre Club pod honorowym patronatem Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Uroczyste wręczenie nagród 10. edycji tego prestiżowego wydarzenia odbyło się 8 maja br., w Warszawie.

REKLAMA

Konkurs ma na celu wyróżnienie firm, które prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny. Inicjatywa wspiera szerzenie wśród polskich przedsiębiorców zarazem wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez firmę działalności społecznej. Nagrodę odebrała Anna Tępińska-Marcinek, współwłaściciel i wiceprezes zarządu Ceramiki Paradyż.

Cieszymy się ogromnie, że kapituła konkursu drugi rok z rzędu docenia nasze działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Odbieramy to za sygnał, że długoterminowa strategia przyjęta przez Ceramikę Paradyż przekłada się zarówno na konsekwentną poprawę warunków pracy, jak i sprzyja inicjatywom podejmowanym przez lokalne społeczności – mówi Anna Tępińska-Marcinek, wiceprezes zarządu Ceramiki Paradyż. – W tym roku świętujemy jubileusz 30-lecia istnienia na rynku, a takie nagrody jeszcze bardziej nas motywują, by utrzymać pozycję lidera w branży nie tylko jako przedsiębiorstwo innowacyjne w zakresie technologii, jakości produktów i wyjątkowego wzornictwa, ale także i działań z obszaru CSR.

Czytaj także: [SDR] Dowiedz się, jak skutecznie promować się w social mediach

Kapitułę konkursu „Firma Dobrze Widziana 2019” oceniającej zgłoszenia tworzyli: Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, Marek Goliszewski, prezes BCC, Paweł Oksanowicz, dziennikarz Radio Muzo.FM, Piotr Onikki-Górski, dyrektor Biura Kontaktów Społecznych BCC, ksiądz Andrzej Sikorski, prezes Fundacji „Być Bardziej” oraz Aleksander Polański, dyrektor Biura Organizacji Gal i Konkursów BCC.

Werdykt został podjęty na podstawie oceny polityki firmy wobec pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem zasad równouprawnienia oraz metody komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy na temat jej społecznie odpowiedzialnych działań.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA