Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ceramika Paradyż z nowym dyrektorem ds. strategii produktowej

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 13 kwi 2018 14:00
Ceramika Paradyż z nowym dyrektorem ds. strategii produktowej
Michał Drożdż, dyrektor ds. strategii produktowej w firmie Ceramika Paradyż

5 kwietnia br. stanowisko dyrektora ds. strategii produktowej w Ceramice Paradyż objął Michał Drożdż, który odpowiadać będzie za tworzenie i realizację strategii rozwoju portfela produktowego firmy.

REKLAMA

Michał Drożdż posiada wykształcenie w obszarze rozwoju nowych produktów oraz zarządzania (MBA), które wsparte jest wieloletnim doświadczeniem biznesowym w dziedzinie designu, r&d oraz marketingu produktowego.

W dotychczasowej karierze nowy dyrektor ds. strategii produktowej Ceramiki Paradyż pracował dla firm z różnych branż, gdzie nadzorował i odpowiadał za rozwój ponad trzech tysięcy produktów, począwszy od koncepcji przez wzornictwo i konstrukcję, aż do produkcji i urynkowienia.

Czytaj także: Ceramika Paradyż otworzyła nowy salon sprzedaży w Warszawie

 

Równocześnie odpowiadał za powstanie unikatowych projektów procesów organizacyjnych, za które został nagrodzony w konkursie DME AWARD organizowanym przez Design Management Europe („BEST MANAGEMENT OF DESIGN IN A LARGE COMPANY” dla firmy ZELMER). Prywatnie jest autorem licznych artykułów w prasie branżowej i wykładowcą studiów Total Design Management Instytutu Wzornictwa Przemysłowego i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

- Rozpoczęcie współpracy z firmą Ceramiką Paradyż, która co roku wprowadza na rynek wiele kolekcji, to dla mnie ogromna satysfakcja i motywacja, by jak najlepiej wykorzystać dotychczasową wiedzę z szerokiego obszaru zarządzania wzornictwem i rozwojem produktów. Jestem przekonany, że moje doświadczenie w połączeniu z potencjałem firmy pozwolą mi na efektywne i kreatywne zarządzanie procesem produktowym Ceramiki Paradyż – mówi Michał Drożdż, dyrektor ds. strategii produktowej Ceramiki Paradyż.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA