Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ceramstic stawia na mobilne rozwiązania w handlu materiałami aranżacyjnymi

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 08 lip 2015 14:44
Ceramstic stawia na mobilne rozwiązania w handlu materiałami aranżacyjnymi

Z początkiem lipca uruchomiono aplikację mobilną marki Ceramstic skierowaną do sprzedawców i właścicieli punktów dystrybucyjnych. Wprowadzeniu CeramsticApp towarzyszy wakacyjny konkurs fotograficzny.

REKLAMA

CeramsticApp ma być narzędziem integrującym i usprawniającym komunikację pomiędzy firmą a sprzedawcami i dystrybutorami płytek ceramicznych.

- Pomysł aplikacji mobilnej dla sprzedawców jest czymś absolutnie nowym w branży płytek ceramicznych. Słuchając potrzeb naszych klientów doszliśmy do wniosku, że takie narzędzie pozwoli nam być jeszcze bliżej nich, i to w sposób nowoczesny, na miarę czasów – mówi Joanna Ciecierska z firmy Vinderen, właściciela marki Ceramstic - CeramsticApp to narzędzie silnie spersonalizowane. Z pewnością usprawni i przyspieszy system reagowania na indywidualne potrzeby i preferencje sprzedawców oraz dystrybutorów naszych produktów - dodaje.

Każdy, kto zdecyduje się przystąpić do programu i zainstalować aplikację, otrzyma unikalny login i hasło. Po zalogowaniu sprzedawca dostaje możliwość przeglądania aktualizowanego na bieżąco katalogu produktów. Każda pozycja zawiera zdjęcie produktowe oraz aranżacyjne danej płytki, wszelkie parametry techniczne i logistyczne. Z katalogiem połączona jest oczywiście wyszukiwarka produktów.

CeramsticApp umożliwia klientom natychmiastowe wystawianie opinii o usługach firmy. Oceniać można w pięciu kategoriach: Handlowiec, Jakość, Design, Transport, Obsługa oraz Inne, poprzez kliknięcie na czerwoną bądź zielona ikonkę i ewentualne dopisanie krótkiego komentarza. Informacje, które niezwłocznie spływają do centrali firmy pomagają szybko i sprawnie spełnić oczekiwania klienta. Sprzyja temu również system kontaktowy, który dynamicznie wyświetla dane handlowca przypisanego do obsługi konkretnego użytkownika. System daje możliwość szybkiego połączenia telefonicznego z poziomu aplikacji.

Aplikacja mobilna ma być cennym narzędziem dla samej firmy. Pozwala na zintegrowanie sieci sprzedawców i wyposażenie ich w odpowiednią wiedzę. Ułatwia przepływ bieżących informacji o rynku.

Oprócz podstawowych funkcji usprawniających obsługę klienta CeramsticApp zawiera również zakładkę z newsami (działającą na zasadzie newslettera), w której znajdą się informacje na temat nowości produktowych, promocji, konkursów, czy krótkie ankiety badające zadowolenie klientów. Dodatkową atrakcję stanowią rankingi najaktywniejszych użytkowników, regionów i miast, których zwycięzcy liczyć mogą na nagrody.

Konkurs

Wprowadzeniu aplikacji towarzyszy konkurs „Wakacyjne selfie z Ceramstic” skierowany do sprzedawców płytek marki. Do wygrania są: voucher na weekendowy pobyt dwóch osób w dowolnie wybranym SPA w Polsce oraz bony Sodexo. Aby wziąć udział w zabawie należy zamówić okolicznościową koszulkę u przedstawiciela marki Ceramstic i zrobić w niej wakacyjne „selfie”.

Zdjęcie zgłasza się do konkursu poprzez wypełnienie ankiety na stronie www.ceramstic.pl/konkursfoto.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA