Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Cermag usprawnia zarządzanie

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 23 sie 2016 08:58
Cermag usprawnia zarządzanie
fot. Cermag Wrocław

Wrocławski Cermag wdrożył nowy system zarządzania firmą, który wpiera procesy logistyczne, handlowe oraz działalność w Internecie.

REKLAMA

Po kilku latach stosowania oprogramowania sprzedażowo-księgowego oraz przeprowadzeniu analizy rynku IT w zakresie systemów ERP, zarząd Cermagu postanowił zastąpić dotychczasowe rozwiązanie. Jako nowy system został wybrany Comarch ERP XL.

- Decyzja o zastosowaniu Comarch ERP XL w naszej firmie była decyzją trafną i optymalną. System wybraliśmy w oparciu o przykłady innych firm handlowych z branży, jak również bazując na opiniach naszych partnerów biznesowych. System krakowskiego producenta spełnił nasze wymagania, przejął wszystkie funkcje zachodniego systemu, a proces wdrożenia objął także dodatkowe obszary. Co ważne - kompleksowa usługa została zrealizowana na bardzo konkurencyjnych warunkach, z zachowaniem korzystnego stosunku jakości do ceny. Zaimplementowane rozwiązania informatyczne pozwalają na optymalizację wielu procesów w zakresie logistyki, sprzedaży, zakupów, czy obiegu dokumentów  - mówi Jarosław Leszczyński, prezes zarządu Cermag.

Oprogramowanie wspiera logistykę i handel, działalność w Internecie. Umożliwia też analizę danych oraz automatyzację rutynowych procesów w niej zachodzących. Z rozwiązania korzysta 80 pracowników w trzech oddziałach firmy. Pracownicy w codziennych obowiązkach wykorzystują kilka modułów systemu: Handel, Zamówienia, Księgowość, Środki Trwałe, Płace i Kadry, Mobilny Magazynier, e-commerce B2B, e-Sklep, Business Intelligence, Serwis oraz Administrator .

Dzięki wbudowanym funkcjonalnościom Comarch ERP XL oraz ich pełnej integracji pracownicy mają zagwarantowany dostęp do wszystkich informacji dotyczących stanów magazynowych oraz dostępności produktów w poszczególnych lokalizacjach firmy. Na podstawie zgromadzonych danych, moduł Business Intelligence umożliwia im raportowanie i analizowanie wyników handlowych a także opracowywanie własnych zestawień.

- Niezwykle pomocna okazała się wizualizacja danych. Dzięki niej możemy w łatwy oraz intuicyjny sposób zauważyć zależności, ocenić powiązania i wyciągnąć wnioski do dalszego działania. Przedstawienie danych za pomocą przejrzystych wykresów czy podgląd wskaźników daje lepsze zrozumienie informacji oraz ułatwia podejmowanie decyzji. Daje to możliwość natychmiastowej reakcji oraz pełną wiedzę o czynnikach wpływających na rozwój biznesu. Graficzna prezentacja to znacznie więcej niż tekst - podkreśla Jarosław Leszczyński.

Proces magazynowania jest obsługiwana przez moduł Magazyn Wysokiego Składowania, którego funkcjonalności zwiększyły wydajność pracy magazynu oraz wykorzystanie dostępnych powierzchni we wszystkich trzech lokalizacjach. Pracownicy korzystają z systemu również na urządzeniach mobilnych.

Rozwiązanie Comarch ERP XL pozwolił firmie uruchomić dodatkowe kanały sprzedaży. Dzięki wdrożeniu modułu Comarch e-Sklep Cermag wzmocnił swoją obecność w sieci, a oferta handlowa trafia do szerszego grona klientów. Współpraca ze stałymi dostawcami i odbiorcami została uproszczona i odbywa się online poprzez moduł Comarch B2B.

Projekt wdrożeniowy został zrealizowany przez firmę CDN Partner z Wrocławia. Cały proces trwał około trzech miesięcy. W trakcie instalacji oraz tuż po niej firma Cermag otrzymała profesjonalne wsparcie techniczne i konsultingowe od pracowników CDN Partner. Jako część usługi firma przeprowadziła również cykl szkoleń z zakresu obsługi i konfiguracji systemu.

(źródło: Comarch)

 

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA