Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Czy marketing w branży łazienkowej nadąża za trendami?

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 14 lis 2016 10:13
Czy marketing w branży łazienkowej nadąża za trendami?
fot. Arkadiusz Kaczanowski
Czy marketing w branży łazienkowej nadąża za trendami?
Czy marketing w branży łazienkowej nadąża za trendami?
Czy marketing w branży łazienkowej nadąża za trendami?
Czy marketing w branży łazienkowej nadąża za trendami?
Czy marketing w branży łazienkowej nadąża za trendami?
Czy marketing w branży łazienkowej nadąża za trendami?
Czy marketing w branży łazienkowej nadąża za trendami?

Wideo (wykorzystywane zarówno w promocji jak i szkoleniu) jest przyszłością marketingu – co do tego nie ma wątpliwości dziś żaden ekspert od nowych mediów. Ale czy dotyczy to także branży łazienkowej? Ta tematyka zdominowała tegoroczną konferencję w Rawie Mazowieckiej.

REKLAMA

To była już siódma edycja konferencji „Marketing w branży łazienkowej”. W hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej 26. października spotkaliśmy się na szkoleniu zorganizowanym przez Stowarzyszenie Łazienka. Magazyn „Łazienka” był jak co roku patronem medialnym wydarzenia. Organizator, Robert Sieńko jak zawsze zaproponował ciekawy zestaw wystąpień i wykładów, które dotykały bieżących trendów oraz nowych technologii przydatnych w pracy handlowców i marketingowców firm sprzedających i produkujących wyposażenie łazienek.

Tradycją konferencji jest już, że otwiera ją wystąpienie osobistości rozpoznawalnej i cenionej w świecie nowego marketingu. Robert Sieńko co roku zaprasza internetowych influencerów. Tym razem gwiazdą spotkania był Jacek Kotarbiński, wykładowca, bloger i autor bestselleru „Sztuka Rynkologii”.  

Dowiedz się o czym mówił Jacek Kotarbiński na konferencji.

Temat wykorzystania wideo w promocji swoich produktów i usług rozwinął Maciej Wróblewski z TalentMedia, który od lat współpracuje z Google i doradza markom jak promować się na YouTube. W swojej prezentacji opowiedział jak maksymalizować zasięgi materiałów publikowanych w największym na świecie serwisie wideo.

Dowiedz się, o czym opowiadał Maciej Wróblewski.

Jaka jest Polska łazienka?

Jak zawsze wielkie zainteresowanie uczestników spotkania wzbudziło wystąpienie Marcelina Matusiaka z GfK Polonia. Opowiedział on o najnowszym badaniu, które przy wsparciu producentów wyposażenia łazienek, GfK przeprowadziło na próbie prawie 2,5 tys. gospodarstw domowych. Jako, że badanie ma charakter komercyjny, jego wielu szczegółów prowadzący nie zdradził, opowiedział jednak o kilku wyimkach badania – w ramach przedsięwzięcia o nazwie „omniBUZ” GfK przebadało jakie i ile łazienek mają Polacy, jak są wyposażone, a także jakie preferencje remontowe czy zakupowe przejawiają konsumenci. 

- Nasze badanie pokazało m.in. to, że zupełnie inaczej Polacy postrzegają dziś remont. Na nasze pytanie, czy w ciągu ostatnich 5 lat przeprowadzano takowy, pozytywnie odpowiedziało 30% ankietowanych. Okazuje się jednak, że dziś nawet drobna zmiana we wnętrzu może być postrzegana jako remont – bywa bowiem, że do wymiany mydelniczki też jest potrzeby specjalista - zauważał Matusiak.

Główna część jego wystąpienia poświęcona była jednak analizie przestrzeni salonów łazienek oraz błędów popełnianych przez ich właścicieli w zakresie ekspozycji i troski o przestrzeń sklepu (prezentacja uzupełniała i rozbudowywała w tym aspekcie temat poruszony przez Jacka Kotarbińskiego). O tym obszernie piszemy w bieżącym wydaniu magazynu „Łazienka”.
Pierwszą część spotkania zamknęło wystąpienie Jacka Klimka, trenera biznesu. Opowiedział on o zasadach skutecznej promocji w kanale DIY. Mówił m.in. o takich aspektach jak lewarowanie sieci wobec dostawcy, wykorzystanie promocji w drodze do osiągnięcia strategicznego partnerstwa z sieciami DIY czy dobór promocji w zależności od kategorii produktowej. Wystąpienie było technicznym spojrzeniem na działanie marek i dostawców w kanale marketów DIY – z dość szczegółową analizą m.in. kategorii, które decydują o atrakcyjności promocji.

20 lat reklamy


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA